Attention wordt eindelijk gestandaardiseerd
In een digitale wereld waarin de gemiddelde persoon dagelijks honderden advertenties ziet, is het simpel tonen van een advertentie niet genoeg. De uitdaging is om ervoor te zorgen dat...
In een digitale wereld waarin de gemiddelde persoon dagelijks honderden advertenties ziet, is het simpel tonen van een advertentie niet genoeg. De uitdaging is om ervoor te zorgen dat...
Het is een schurende waarheid: het succes van je campagne hangt niet alleen af van creativiteit, doelgroepsegmentatie of geoptimaliseerde timing.
De klassieke marketingmodellen AIDA, STDC en TTS hebben jarenlang dienstgedaan als het fundament onder talloze campagnes. Zijn ze nog relevant?
De moderne AI-collega’s op klantenservices van techbedrijf Neople kunnen sinds kort zelfstandig inloggen en surfen over SaaS-systemen om hun menselijke collega’s te ontlasten.
Gamification is veel meer dan alleen maar videospelletjes. Met een beetje creativiteit kan het een krachtig instrument voor marketeers zijn.
Consumenten krijgen in contact met organisaties steeds vaker te maken met door AI-ondersteunde vormen van klantcontact, zoals spraakassistenten en chatbots. Hoewel de consument kritisch blijft, is de houding van...
Booking.com, NS International, De Volksbank en Funda zijn enkele van de bedrijven die acte de présence geven op Emerce Conversion & Analytics.
Instagram wordt vaak ingezet voor engagement, maar 51 procent van de bedrijven reageert niet als een iemand een concrete vraag bij hun laatste post zet.
Facebook is nog steeds het grootse sociale medium in Nederland, maar reageren deze bedrijven ook, als een consument een concrete vraag stelt bij een post?
Met de implementatie van kunstmatige intelligentie legt CM.com de basis voor een nieuwe productfamilie. Het bedrijf uit Breda wil dit jaar zelf een AI-first organisatie worden, daarna AI-only.
TikTok verovert razendsnel een belangrijk plaats in de marketingcommunicatie van bedrijven. Maar: reageren bedrijven als iemand er een concrete vraag stelt?