Waarom je het niet redt met alleen e-commerce
Vergeet e-commerce en omarm unified commerce. Dit is de enige manier om je klant dat te bieden wat nodig is: een customer centric experience.
Vergeet e-commerce en omarm unified commerce. Dit is de enige manier om je klant dat te bieden wat nodig is: een customer centric experience.
Het retail landschap is een kwestie van ‘survival of the fittest’. Hoe zorg je als retailer dat je één van die ‘fittest’ bent en blijft?
Wanneer het over profielverrijking van je klanten gaat, wordt de werkelijkheid voor marketeers gekenmerkt door gebroken beloften.
Handig, al die technologie om klanten te kunnen contacteren, maar leidt dat tot inniger connecties of zelfs 'klantrelaties'? Presentaties op Emerce Engage verraden dat het lastig blijkt de mens...
Een van de hoogtepunten van Emerce Engage, komende donderdag in Amsterdam, is zonder twijfel de presentatie van Job Noordhof, hoofd marketing, communicatie en verkoop van Het Concertgebouw. Na zijn...
Retailers bereiden zich massaal voor op Black Friday. En terecht: vorig jaar werd er in Nederland 27% meer uitgegeven dan in een normale week.
Online reviews zijn een belangrijk en sterk wapen in online marketing, dat bewijst Flinders. Deze Zaanse winkel in designmeubels en verlichting laat de beoordeling van zijn klanten terugkomen in...
De anders tot in de puntjes voorbereide keynote van CEO Marc Benioff tijdens Dreamforce, het jaarcongres van Salesforce in San Francisco, werd gisteren voor het eerst in jaren verstoord...
Het belang van digitalisering is welbekend, maar hoe ga je als bedrijf nou praktisch aan de gang met digitalisering en verbeter je je ROI?
In de tweede aflevering van Thuiswinkel Talk, de podcast voor en over de Nederlandse e-commercebranche, werd dieper ingegaan op het onderwerp retouren, een hot topic onder webwinkeliers. Host Richard...
Alles draait online om cijfers en statistieken? Niks lijkt minder waar, want meningen van ‘echte’ mensen worden vooral als betrouwbaar ervaren.