Kunnen klassieke marketingfunnels in de prullenbak?
De klassieke marketingmodellen AIDA, STDC en TTS hebben jarenlang dienstgedaan als het fundament onder talloze campagnes. Zijn ze nog relevant?
De klassieke marketingmodellen AIDA, STDC en TTS hebben jarenlang dienstgedaan als het fundament onder talloze campagnes. Zijn ze nog relevant?
De moderne AI-collega’s op klantenservices van techbedrijf Neople kunnen sinds kort zelfstandig inloggen en surfen over SaaS-systemen om hun menselijke collega’s te ontlasten.
Gamification is veel meer dan alleen maar videospelletjes. Met een beetje creativiteit kan het een krachtig instrument voor marketeers zijn.
Consumenten krijgen in contact met organisaties steeds vaker te maken met door AI-ondersteunde vormen van klantcontact, zoals spraakassistenten en chatbots. Hoewel de consument kritisch blijft, is de houding van...
Booking.com, NS International, De Volksbank en Funda zijn enkele van de bedrijven die acte de présence geven op Emerce Conversion & Analytics.
Instagram wordt vaak ingezet voor engagement, maar 51 procent van de bedrijven reageert niet als een iemand een concrete vraag bij hun laatste post zet.
Facebook is nog steeds het grootse sociale medium in Nederland, maar reageren deze bedrijven ook, als een consument een concrete vraag stelt bij een post?
Met de implementatie van kunstmatige intelligentie legt CM.com de basis voor een nieuwe productfamilie. Het bedrijf uit Breda wil dit jaar zelf een AI-first organisatie worden, daarna AI-only.
TikTok verovert razendsnel een belangrijk plaats in de marketingcommunicatie van bedrijven. Maar: reageren bedrijven als iemand er een concrete vraag stelt?
Een van de toepassingsproblemen bij LLM's is het gebrek aan accurate en gedetailleerde informatie. Dat is oplosbaar met Retrieval-Augmented Generation.
Onderzoek onder 31.500 consumenten uit twintig landen laat zien dat er een verschuiving plaatsvindt naar een meer gebalanceerd retaillandschap.