Hogere conversie met gamification
Gamification wordt allang niet meer alleen in de game-industrie toegepast. Gamification zorgt namelijk voor hogere conversies en meer engagement.
Gamification wordt allang niet meer alleen in de game-industrie toegepast. Gamification zorgt namelijk voor hogere conversies en meer engagement.
Nederland telt op dit moment 50.000+ webshops en dit aantal groeit rap. Hoe onderscheid je je in deze jungle?
Wat is de rol van psychologie bij het optimaliseren van je website en het beïnvloeden van consumentengedrag?
Louwman Exclusive, dealer en partner van diverse exclusieve auto- en supercarmerken, lanceert een nieuw online platform. De nadruk ligt op storytelling. Medewerkers leggen uit wat elke auto uniek maakt.
Voor de optimalisatie van voice- en chatkanalen is de inzet van analytics belangrijk. Een blik op de opzet van conversational analytics bij Rabobank.
De digitale transformatie gaat sneller dan ooit en vraagt om een serieuze inspanning van organisaties. Stella Fietsen deelt haar ervaringen.
Het Nederlandse cloudgebaseerde communicatieplatform Messagebird breidt zijn dienstenwaaier met videobellen uit middels de overname van het Amsterdamse 24sessions. Minder zichtbaar maar strategisch minstens zo belangrijk is de aankoop van...
Een subscription model biedt veel voordelen, maar het is belangrijk om ervoor te zorgen dat je klanten middels subscriptions ook weet vast te houden.
Conversie-optimalisatie door gedrag te relateren aan producteigenschappen: een stappenplan voor 50% omzetgroei door optimale productpresentatie.
Een tech-startup in de parfumindustrie gebruikt zelflerende algoritmes om de klanten beter te begrijpen en hen de juiste parfums aan te bevelen.
Door inzet van Smart Shopping Campagnes profiteer je van de automation van Google. Maar, hoe optimaliseer je deze geautomatiseerde campagnes dan?