Customer Engagement

Nieuwsbrief

Vacatures

 

Artikelen in Customer Engagement

Retailers zien omzetstijging door image recognition

Image recognition, innovatie koppelen aan authenticiteit en het mobiele kanaal vormen komend jaar de trends voor de retail. Tijdens NRF, de grootste retailbeurs ter wereld, luisterde Michiel Ebeling naar de koplopers in deze markt. Wat dacht je van een traditioneel Levi’s jack, powered by Google? 


LISA verbetert customer experience met omnichannel klantenservice

LISA levert geïntegreerde ledeninformatiesystemen voor sportverenigingen en -bonden. Daarmee helpt het een efficiënt informatie- en communicatieplatform te creëren voor leden, bestuurders, vrijwilligers en sponsoren. Het leveren van de beste service is een belangrijk onderdeel van de klantervaring. Daarom richtte LISA de klantenservice in op basis van een omnichannel-strategie. Een keuze die vruchten afwerpt.


KLM: ‘Bij helft van online antwoorden kunstmatige intelligentie betrokken’

In de helft van de antwoorden die KLM digitaal geeft, wordt al een vorm van kunstmatige intelligentie toegepast. Dit vertelt Director of Social Media Martine van der Lee op The Social Conference. “We meten op dit moment door hoeveel sneller we daarmee worden.”


5miles: je dagelijkse portie Excel in vijf minuten

Werk sneller. Maak betere analyses. Innoveer meer. Wees succesvol. Het zijn de beloften van 5miles, dat al zo’n vijfduizend professionals op een praktische, interactieve en vooral efficiënte manier precies díe kennis van Excel en PowerPoint bijbrengt die ze nodig hebben. “Bij ons kies je wat je leert, en wanneer je het leert”, zegt Chris van Voorden, die samen met Sjoerd Boonstra 5miles bedacht.


Dit zijn de vijf technologietrends in retail

De retail-sector is dynamisch en voortdurend in beweging om te voldoen aan de veranderende behoeften van de moderne consument. Nu AI (Artificial Intelligence), virtual reality en gepersonaliseerde aanbevelingen onze dagelijkse levens steeds meer beïnvloeden, verwachten consumenten steeds meer van de winkelervaring. En dit zowel online als in de fysieke winkel. Dus waar moeten retailers op letten in 2018?  Dit zijn de belangrijkste 5 technologietrends waarvan ik voorspel dat ze van grote invloed gaan zijn op de retailer van nu:


Waarom online advertising minder irritant maken niet genoeg is

Online advertenties zijn luidruchtig, verstorend, arrogant en onvriendelijk. Dat niet alleen: met ontwikkelingen als de Algemene Verordening Gegevensbescherming, de opkomst van adblockers en Google die ‘slechte advertenties’ blokkeert, wordt de status quo steeds onhoudbaarder. Iedereen weet het, dus waarom doen we er niets aan?


Meer artikelen in Customer Engagement

Channel Customer Engagement

In dit Topic lees je alles over Customer Engagement. Over de betrokkenheid van klanten met elkaar, een organisatie of een merk.

Interessant in gerelateerde channels