‘AI wordt prioriteit 2024 conversationele marketing’
Generatieve AI zet de marketingwereld vanaf volgend jaar op zijn kop als techleverancier het inzetten voor klantcontact.
Generatieve AI zet de marketingwereld vanaf volgend jaar op zijn kop als techleverancier het inzetten voor klantcontact.
Hoe zorg je ervoor dat consumenten je merk vertrouwen en waarderen? Storytelling en fysieke belevingen helpen daarbij. Denk verder dan alleen digitaal.
Hoe meer we digitaal communiceren, hoe sterker de kracht van een persoonlijke touch richting klanten. Daarbij komt Conversational Commerce om de hoek.
Essent is de grootste energiemaatschappij van Nederland met de hoogste klanttevredenheid. In 2023 werd het bedrijf uitgeroepen tot het Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland in de energiebranche, samen met Greenchoice.
Fietsverhuurder Swapfiets experimenteert met slimme chatbots om automatisch chats van klanten te laten beantwoorden.
Grote bedrijven kunnen met veel minder mensen hun callcenters bemannen vanwege een nieuwe AI-technologie van CM.com. Het techbedrijf uit Breda zet LLM's in die leren communiceren alsof ze medewerkers...
Je zou verwachten dat na de publicatie van het populaire onderzoeksrapport over inclusieve advertentiepraktijken op YouTube, adverteerders massaal waren overgestapt op
Ook bij B2B-leadgeneratie kan AI helpen, namelijk op het gebied van chatbots, 'lead scoring', personalisatie, campagneoptimalisatie en e-mailmarketing.
Retailers dachten pre-corona nog dat ze wilden investeren in locatiegebaseerde marketing. Het nieuwe winkelgedrag vertelt hen dat ze beter kunnen werken aan directe klantrelaties en actieve engagement.
De investeerders Peak en Curiosity steken anderhalf miljoen euro in de start-ups Neople uit Den Bosch. Dat bouwt een 'uitzendbureau' voor digitale medewerkers in customer support-teams.
Veel organisaties worstelen met de concrete connectie tussen de klantdata die ze hebben en het nastreven van strategische doelen. Hoe zet je klantdata in?