Customer Data Platform voor mediabedrijven: zo blijf je relevant
Mediabedrijven kunnen niet meer automatisch rekenen op een gretig publiek. Lees hoe je een Customer Data Platform inzet om relevant te blijven.
Mediabedrijven kunnen niet meer automatisch rekenen op een gretig publiek. Lees hoe je een Customer Data Platform inzet om relevant te blijven.
Hyperpersonalisatie is een mooie aanvulling voor de toekomst waarbij we ons richten op 'cookieloos' adverteren.
Merken lijken in hun uitingen steeds meer op elkaar, maar echte emotie ontbreekt. Daarmee staat de merkrelevantie onder druk. Hoe breng je de emotie terug?
Automatisering in e-mailmarketing geeft risico op gemakzucht. Je bent immers niet de enige die mailt. Hoe zorg je dat je campagne zich blijft onderscheiden?
Consumenten kopen tegenwoordig online en rechtstreeks bij producenten. D2C is een mooie kans om je 'brand awareness' te vergroten en data te verzamelen.
Om online klanten vast te houden is het belangrijk te weten waar ze naar op zoek zijn. Ga dus het gesprek met ze aan, maar doe dat met een...
Hoewel de cookieloze wereld op korte termijn voor uitdagingen zorgt, is het dé kans om je marketing- en klantstrategie structureel anders in te richten.
Marketing automation is bij veel bedrijven een hoge prioriteit. Vitaminstore toont hoe het bijdraagt aan goede klantervaringen en conversiegroei.
Marketeers gaan vaak direct naar de dure oplossingen die ze altijd gebruiken in plaats van gratis methodes die (onterecht!) een stoffig imago hebben.
Bijna de helft van alle Nederlanders regelt het liefste zo veel mogelijk van zijn telecomdiensten via een app. Dat blijkt uit het nieuwe Provider Service Apps-rapport van Telecompaper over...
Hoe doen Europese webwinkels het op het gebied van duurzaamheid en verantwoord ondernemen? En wat vertellen ze daar hun klanten over? De stand van zaken.