Foodservicespecialist Solucious digitaliseert leveringen
Foodservicespecialist Solucious (Colruyt Group) en Urbantz gaan samenwerken om het leveringsproces te vergemakkelijken. Ze hebben een app ontwikkeld die het beheer van het vrachtwagenpark, de bezorgers en het klantcontact rond de bezorging optimaliseert.
Solucious, het foodservicebedrijf van Colruyt Group, levert bijna 1000 bestellingen per dag aan bedrijven uit de horeca, ziekenhuizen, rusthuizen, scholen en het MKB.
Dankzij een track-and-tracesysteem kunnen klanten leveringen tot op een uur nauwkeurig volgen.
Voor de bezorgers wordt het nog makkelijker om bij elke klant de juiste bestelling en de afgesproken logistieke diensten te leveren. Navigeren tot aan de leverlocaties gebeurt nu op basis van x, y coördinaten. Het volledige leverproces verloopt hierdoor makkelijker, correct en papierloos: de bezorger registreert de levering, retours, leeggoed, op zijn pda en verstuurt dit in één digitaal ontvangstbewijs naar de klant. Via scanning worden foutjes en administratieve rechtzettingen achteraf vermeden.
Foto Solucious via Facebook
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond