Returnless valt in Duitse handen
Logistiek retourspecialist Returnless uit Eindhoven is overgenomen door het Duitse softwarebedrijf JTL. “Nu zitten we precies daar waar alle data samenkomt”, aldus medeoprichter Marijn Prijs.
Logistiek retourspecialist Returnless uit Eindhoven is overgenomen door het Duitse softwarebedrijf JTL. “Nu zitten we precies daar waar alle data samenkomt”, aldus medeoprichter Marijn Prijs.
Nooit eerder plaatste bpost in één jaar zoveel Pakjesautomaten bij als in 2024. Het aantal bpost-automaten in België steeg naar meer dan 1.260, een groei van ruim 40 procent....
DHL en Wehkamp Retail Group hebben vandaag gezamenlijk het nieuwe DHL pakketpunt bij het hoofdkantoor van Wehkamp in Zwolle in gebruik genomen. De pakketautomaat bevindt zich naast het hoofdkantoor...
De eerste kortingsfeestjes bij webwinkels zijn al begonnen terwijl Black Friday nog twee weken verwijderd is. Data van Monta laat zien dat de koopjesjacht losbarst.
De eerste maandag van december wordt waarschijnlijk de drukste e-commercedag van het jaar. Het is de maandag precies tussen piekdagen Black Friday én Sinterklaas.
De Nederlandse e-commerceklant wil zijn pakketje niet per se thuis ontvangen, maar liever wel op de dag en tijd die hem uitkomt. Dat lijkt een nuanceverschil, maar zulke leveringsopties...
Zonder het nog goed te beseffen, kan de e-commercesector in Nederland volgende maand fiks ontregeld raken. Black Friday en Sinterklaas vallen praktisch gelijk en ook Kerst en Nieuwjaar vallen...
PostNL wijzigt per 1 januari 2025 de tarieven van de postzegels en pakketten. Het versturen van een binnenlands pakket waarvoor het verzendlabel online wordt gekocht, blijft 6,95 euro. Frankering...
Werknemers in de depots van de pakketdiensten - meestal uitzendkrachten en vaak arbeidsmigranten – werken onder te zware fysieke omstandigheden. Zo moeten mensen te zwaar tillen, veel bukken en...
440 medewerkers van bezorgdienst Cycloon, dochterbedrijf van bol.com, zijn hun baan kwijt. Het bedrijf gaat zich vanaf heden richten op het sociaal en duurzaam bezorgen van post en brievenbuspakketjes.
Webwinkels die gratis retouren aanbieden, doen dat vaak uit na-aperij. Ze hebben dan geen gecalculeerd retourenbeleid, waarmee ze zelfs winst zouden kunnen maken.