Deel dit artikel
-

Groeigeld voor 3D e-commerce platform Expivi

Rabobank en een groep private investeerders steken 3,2 miljoen euro in Expivi. Met het geld gaat het Eindhovense bedrijf, dat e-commerce bedrijven in staat stelt hun producten in 3D te laten configureren en personaliseren, uitbreiden in het buitenland.

Expivi noemt zich koploper in de internationale markt voor 3D product personalisatie voor webwinkels met internationale klanten als de multinationals Crocs, Strider en Kingspan.

Hierdoor is het voor eindgebruikers mogelijk om producten in 360°-formaat te bekijken en realtime te veranderen van vorm, kleur en accessoires.

De software is direct gekoppeld aan het e-commerce- en supply chain-systeem van Expivi’s klanten.

De opgehaalde groeifinanciering komt van de Rabobank en een groep privé investeerders, verbonden aan het Money Meets Ideas-programma, het informal investing platform van Rabobank in samenwerking met KplusV.

Het geld wordt ingezet voor de verdere internationale groei in de VS en Europa. Het geld wordt ingezet voor de verdere internationale groei in de VS en Europa. Daarnaast wil Expivi haar platform volledig ‘headless’ maken en ‘self integrating’ met alle andere belangrijke bedrijfsmatige software van e-commerce tot productielijnen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond