Deel dit artikel
-

Miljoeneninvestering voor Expivi

Start-up Expivi uit Eindhoven krijgen een miljoeneninvestering van Scholt Group. Het visualisatiebedrijf met veel klanten in e-commerce wil internationaal groeien.

Vanochtend maakt Expivi de investering van Scholt Group bekend zonder nadere financiële details te geven. Het lijkt voldoende om een gericht groeiplan buiten de landsgrenzen uit te voeren.

Het bedrijf van de broers Babak en Siamak Mirzaie en Jur Rademakers is van plan kantoren op te zetten in Amerika, Duitsland en Frankrijk om de toenemende interesse vanuit deze markten te kunnen bedienen. Het was ook een van de weinige Nederlandse exposanten op VivaTech in Parijs onlangs.

Expivi voegt, zoals het zelf zegt, een nieuwe dimensie toe aan e-commerce. Het bedrijf met een verleden in de gamewereld ontwikkelde een techniek waarmee fabrikanten en webwinkels hun producten makkelijk in 3D en AR kunnen weergaven, op het web en mobiel in 360°-formaat.

De Brabantse techniek werkt op Lightspeed, Magento, Shopify en Woocommerce via plug-ins. Expivi gaat zijn activiteiten verder uitbreiden via partnerships met Salesforce en SAP. Tot de klanten behoren ook multinationals als L’Oréal, Villeroy & Boch en Lancôme. Zij betalen een maandbedrag voor het aantal weergegeven producten.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond