Heineken, KLM en Coolblue genomineerd door Beste Social Media Awards

Heineken, KLM, Coolblue en Georgina Verbaan zijn grote kanshebbers voor de Beste Social Media Awards. Heineken heeft alleen al zes nominaties, Coolblue vijf en KLM vier.

Vanaf 11 mei kan gestemd worden door het publiek. De jury – met Renske de Greef (schrijfster en columniste), Erik van Muiswinkel (cabaretier, tv-presentator en tekstvirtuoos), Jordi van Bovenkamp (social media strateeg en grappigste Twitteraar 2013), Roos van Vugt (social media strateeg), Gonnie Spijkstra (blogger en trendingspecialist), Martijn Pronk (uitgever en hoofd media & publicaties Rijksmuseum) en Rocco Stallvord (autoriteit virale verspreiding) – heeft ook een stem in het geheel.

In de nieuwe categorie Beste BN’er zijn Georgina Verbaan, Jochem Myjer, Arjen Lubach, Hans Kazan, Raemon Sluiter, Chantal Janzen en Claudia de Breij genomineerd.

Op 11 juni 2015 vindt er een feestelijke uitreiking plaats op een bijzondere locatie in Amsterdam.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug