Deel dit artikel
-

Heineken bouwt digitaal feest rond Champions League

Heineken gaat als sponsor van de UEFA Champions League flink uitpakken met sociale media. Via een aparte voetbalsite kunnen voetbalfans extra informatie vinden, zoals live-commentaar via Twitter van voormalige spelers als David Villa en Ruud Gullit.

Nog zestien clubs zijn in de race om op in juni in het Olympiastadion in Berlijn de felbegeerde cup in ontvangst te nemen. De zogenaamde knock-outfase gaat vanavond van start.

The Drum citeert Nederlander Hans Erik Tuijt, directeur Global Heineken Activation. ‘De wedstrijden duren wat ons betreft langer dan de 90 minuten op het veld. Wedstrijden zijn rituelen voor fans en daar bouwen we een ervaring omheen.’

Wieden+Kennedy Amsterdam tekende voor de tv-reclame The Match.

Kostas Koutsaftikis / Shutterstock.com

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Deel dit bericht

2 Reacties

Chris

Hey Enrico,

Misschien leuk idee voor de Eneco Tour ook: live verslag via Twitter van een voormalige winnaar of andere bekende renner?? Misschien nog meer leuke ideeën voor de Tour??

Grt Chris

jan

wie is de zangeres van het nummer en hoe heet het nummer.
nummer en commercial passen bijzonder goed bij elkaar .

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond