Deel dit artikel
-

Hopin doet overname voor eventmarketing

Het Engelse eventsplatform Hopin breidt zijn portfolio uit met een eventmarketing. Daartoe neemt het Attendify over.

Met de uitbraak van het coronavirus raakte het twee jaar oude Hopin overweldigd. Duizenden organisaties moesten noodgedwongen over van fysieke naar virtuele events. De start-up bood het platform voor virtuele events.

Sindsdien breidde het zijn dienstenpakket naar de fysieke wereld. Ook voor events op locatie kan het systeem worden gebruikt. Met de nu aangekondigde overname voegt Hopin een hulpmiddel toe waarmee organisatoren marketing richting bezoekers kunnen bedrijven.

Attendify helpt bezoekers en -groepen analyseren, maar ook contact met hen onderhouden voor latere bezoeken. Hopin kondigt aan dat het hierdoor later dit jaar de producten Audience CRM en Campaign Manager zullen introduceren.

Hoeveel voor de overname is betaald, houden de partijen voor zich. De Britse start-up haalde afgelopen jaar een half miljard dollar venture capital op en is druk met overnames bezig.

Foto: glasseyes view (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond