Hot Orange gaat ‘duo-shoppen’
Online Warenhuis Hot Orange start binnenkort met duo-shopping. Deze nieuwe dienst maakt het mogelijk om met meerdere personen te winkelen, dankzij een chat-programma. De winkel ontvangt ook een investering van zes miljoen gulden van NeSBIC . Eerder investeerde de nieuwe venture Capitalist Gorillapark in de winkel.
De dienst past in de strategie van Hot Orange om consumenten continue te blijven verrassen met nieuwe acties. Volgens CEO Roel de Hoop onderscheidt Hot Orange zich hiermee van de concurrentie. Rond de kerst werden de producten rondgebracht door een eigen kerstman, en bij de start van het warenhuis, in oktober 1999, konden klanten een oude Audi TT Roadster winnen. Deze actie leverde de winkel een database met 50.000 namen op.
Neem een Premium abonnement en krijg onbeperkt toegang tot premium artikelen en vele andere voordelen.
- Alles van Emerce Account
- Toegang tot alle Premium nieuws artikelen
- Korting op tickets Emerce Events
- Krijg Emerce 100 opgestuurd