Deel dit artikel
-

Lenthe Publishers en Marketingfacts samen verder

Lenthe Publishers is een strategisch samenwerkingsverband aangegaan met Marketingfacts. In de overeenkomst is ook de mogelijkheid tot overname van Marketingfacts door Lenthe opgenomen.

Marketingfacts is met maandelijks 100.000 unieke bezoekers een van de populairste marketingweblogs van Nederland. Lenthe Publishers is uitgever van het tweewekelijkse tijdschrift MarketingTribune en nam deze maand ook het Marketing Executive Center over, de ‘vereniging van en voor innovatieve marketeers’.

Marketingfacts is in november 2002 opgericht door Marco Derksen, zelf onafhankelijk adviseur interactieve marketing en nieuwe media. De redactie van vrijwilligers is sindsdien uitgegroeid tot een groep marketeers, werkzaam bij zowel adverteerders als media- en reclamebureaus. In september 2005 heeft ilse media een minderheidsbelang genomen in Marketingfacts.

Marco Derksen (foto): "Marketingfacts bestaat inmiddels 5 jaar en is toe aan een volgende stap. Ik heb altijd gezegd dat het succes van online voor een belangrijk deel offline ligt. Dat betekent dat je ook moet nadenken over print en events. Het Marketingfacts jaarboek en de Marketingfacts cursussen zijn daar voorbeelden van maar de ambitie is om daarin verder te gaan. Daarvoor heb ik gezocht naar een sterke partner op gebied van b2b-publishing en denk die met MarketingTribune/Lenthe Publishers te hebben gevonden."

 

 

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond