Deel dit artikel
-

Lesara met Nederlandse tv-commercial

Online budgetwinkel Lesara is met tv-reclame begonnen in Nederland om zijn naamsbekendheid hier te laten groeien. Op thuismarkt Duitsland is het bedrijf van de jonge ondernemer Roman Kirsch inmiddels een begrip.

‘Veel voor weinig’ is in de kern wat Lesara te bieden heeft. Het aanbod varieert van mode tot elektronica tot huishoudelijke artikelen. Om goedkoop in te kopen werkt het bedrijf samen met fabrikanten in China.

Deze week begint Lesara in Nederland met tv-commercials om zijn naamsbekend hier te vergroten. Het spotje is te zien op het netwerk van Branddeli: 24Kitchen, Comedy Central, Fox, ID, MTV en TLC.

“Natuurlijk hopen we ook op een verhoging van de afzet,” zegt Sander van Bladel, country manager van Nederland. “Maar we wilden vooral dat onze doelgroep bij het zien van deze reclame meteen weet waar Lesara voor staat en wat ze van ons kan verwachten.”

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Lesara heeft zich in zijn tweejarig bestaan ontwikkeld tot een onderneming met tientallen miljoenen omzet op 22 Europese markten. Naar verwachting zal de omzet dit jaar verdubbelen.

Het bedrijf onderscheidt zich van veel andere retailers in – wat wordt genoemd – agile retail. “Door middel van datagedreven trendanalyses en direct contact met producenten over de hele wereld zijn we in staat mode- en lifestyleproducten binnen zeven tot veertien dagen in het assortiment op te nemen.” Het gebrék aan snelheid en flexibiliteit is wat de grote gevestigde fysieke retailers op dit moment de kop kost.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond