Deel dit artikel
-

Media Markt verzamelt online recensies

Media Markt heeft een online platform gelanceerd waar de winkelketen recensies, geschreven door klanten, plaatst bij het bestaande productaanbod. (meer…)

Deel dit bericht

17 Reacties

Beoordelingen.nl

Ik vraag me af of ze hierdoor wel onafhankelijk zijn en echte meningen krijgen of dat de mensen alleen maar gaan voor de media markt bon. Wij geven bewust geen prijzen weg op Beoordelingen.nl waardoor we echte meningen krijgen.

Jannemiek - Emerce

Gezegd moet worden dat Media Markt wel expliciet aangeeft zowel negatieve als positieve ervaringen te willen horen. De prijswinnaar wordt daarnaast willekeurig uit alle inzendingen van die maand getrokken.

Beoordelingen.nl

toch blijft het voor vele mensen een drijfveer om te gaan beoordelen als er wat te verdienen valt. Wij hebben hier slechte ervaringen mee gehad.

Jannemiek - Emerce

Wat merkte je precies voor verschil bij de beoordelingen? En gaven jullie daarbij ook expliciet aan ook negatieve ervaringen te willen horen?

Beoordelingen.nl

bezoekers ging beoordelingen van andere sites halen en plakten die onder onze producten. Mensen plaatsten zoveel mogelijk beoordelingen ook van poducten waar ze zelf geen ervaring mee hebben.

Oli4B

Ik weet zeker dat ze de review van de koptelefoon die ik gister gekocht heb niet gaan plaatsen. 14 euro en het geluid is echt zwaar bagger en ben absoluut geen geluidsfreak. Die troep verwacht je als gratis kadootje bij een chipszak.Kon hem niet inruilen, maar heb hem achtergelaten. En nu twee weken wachten voor ik mijn review kan plaatsen …:-)

Beoordelingen.nl

@ Oli4B plaats hem op beoordelingen.nl wij willen ook graag negatieve beoordelingen ontvangen.

rekening poorten

Geen enkele website is naar mijn mening onafhankelijk. Neem als voorbeeld adsl.nl Ik miste daar wat providers. Stuur ik ze een mailtje krijg ik een reactie terug tja die provider betaald niet. Denk je een onafhankelijke mening te krijgen……

Pieter van der Krol

Ik denk dat de strategie van MediaMarkt tweeledig is:
1. Op een sluwe manier klantdata verzamelen (tb.v. e-mailmarketing)
2. Het verzamelen van positieve reviews om zo hun webshop nieuw leven in te blazen (80% van de reviews zijn positief wanneer er een actie aan wordt gehangen)

Pieter

Niet zo handig, het is helemaal niet nodig om klanten met een prijs aan te sporen om een recensie te schrijven. Het is een stuk betrouwbaarder om nadat de klant het product heeft ontvangen te bedanken voor de bestelling met een verzoek om een recensie te schrijven.

Erwin

Ik ben het helemaal eens met Beoordelingen.nl, want ik ga zelf ook wel even een recentie plaatsen. Hoe duurder het product wat ik zogenaamd heb gekocht hoe beter mijn prijs zal zijn. Maar het gaat media markt vooral om dat ze recensies hebben en nu hoe betrouwbaar ze zijn. Het is overigens wel veel beter dan ze zelf gaan schrijven…

Rick

Op site van mediamarkt staat duidelijk product voor 22:00 uur besteld morgen in huis. Maar ik bestel mijn iPad om 21:45 en de volgende dag nog geen iPad bezorgt. Bel je de klanten service zegt mevrouw ja sorry meneer hij is nog niet verstuurd!

Isabelle

Slechte service. Mediamarkt heeft storing en wordt mijn product niet de dag er na geleverd maar je moet hem wel eerst betalen en geen klein bedrag! erg slecht! Duur product gekocht verwacht je wel dat hij de dag erna geleverd wordt en dat hun storing hebben zal me een worst wezen.

bijna vaste klant

Sinds de nieuwe vestiging in duiven zit ..haast vaste klant bij Media markt, hoor het ons nog zo zeggen vol lof over Media markt Duiven waren we….tot vandaag. We wilden autoluidsprekers kopen. Een verkoper hielp ons bij de keuze, we waren eruit. hadden in een prachtige pioneer luidspreker gezien bij Media Markt…wilden dit ook vertellen aan de verkoper die ons hielp…euhm weg verkoper zomaar ineens zonder dat we het wisten….wij zoeken maar nergens te vinden de verkoper..dit hadden we nog nooit meegemaakt. Paar minuten later, nadat we een andere verkoper hadden gevonden, kwam die vrolijk terug..daar ben ik weer zei die…dat wij het niet zo netjes vonden dat hij zomaar weggging , weet niet of dat tot m door drong. Maar goed we gingen voor die mooie autoluidspreker van pioneer…helaas die verkopen we niet in de winkel kregen we te horen…..whahah ja echt waar …hij ligt gewoon in de winkel maar ze verkopen m alleen via internet…..Nou Medi Markt als we jullie nu een cijfer mogen geven,we willen helemaal geen cijfer geven. Zo slecht hebben we het nog nooit gehad daar. Medi Markt daar kun je mee thuis komen…ja met lege handen!!!!!!!

Gerrit Feitsma

Zeer dure monitor gekocht (€1499,-) werd keurig volgende dag bezorgd maar bleek beschadigd en stuk. Dus gebeld om hem om te laten ruilen en dat kon. De vervoerder zou een nieuwe langsbrengen en de kapotte meteen meenemen. Keurige service dacht ik nog, want het is een monitor voor mijn bedrijf en je kunt dan niet zonder. De vervoerder kwam keurig op tijd maar had geen nieuwe mee, hij kwam de kapotte alleen ophalen. Dus ik meteen bellen en kreeg iemand aan de lijn die zei dat ze de monitor kwamen ruilen maar daar bedoelt de Media Markt mee dat ze hem op komen halen. Dus niks ruilen!!! Ze interpreteren dat woord heel anders dan de rest van Nederland! Ik moet dus enkele dagen wachten en dan moet ik maar hopen dat de nieuwe snel komt. Dus vroeg ik aan haar of ik dan tijdelijk bij het filiaal in onze stad een oud monitortje kon halen om tijdelijk te gebruiken. Dit kon niet want Media Markt online heeft niets te maken met Media Markt filialen??????? HEEL VREEMD!!! Ik kon ook de monitor niet in de winkel omruilen want dat had ik ook nog voorgesteld: Stuur nieuwe monitor naar filiaal en daar ruil ik hem om dan kan ik gewoon doorwerken. Ik heb dus uit nood maar een tweedehands monitor gekocht en ik kon enkele uren niet werken. Heb uiteraard een klacht ingediend met alle kosten en ben erg benieuwd wat de oplossing is die ze gaan bieden??? Kortom waardeloze service ik had die monitor gewoon terug moeten sturen en de koop ontbinden (kan binnen 14 dagen) en elders een nieuwe bestellen dan heb ik die met 1 dag binnen. Nu zit ik langer zonder. Nogmaals…… dit doe ik nooooooooit meer!!! Geen Media Markt!! Zolang je koopt dan gaat alles perfect maar als er wat is………………. !!!

Inge De Smet

Ik kocht op 1 juli 2017 2 elektrische tandenborstels in plaats van 1 omdat er een cashback actie geafficheerd was. Daardoor zou ik ongeveer 1 tandenborstel terugbetaald worden. Aan de kassa haal ik deze actie nog aan waarop de weliswaar vriendelijke verkoopster me een leaflet meegeeft : invullen en opsturen en alles komt in orde. Bij het thuiskomen wil ik het documentje invullen en daar staat te lezen : actie geldig tot 30 juni 2017. Dus valt mijn aankoop buiten de cashback actie die nochtans in ’t lang en in ’t breed bij de producten uitgestald was.
Vandaag 24/7 al mail naar oral b gestuurd waar ze uiteraard niets kunnen doen gezien ik de aankoop deed buiten de actieperiode. Jammer dat zij hun verdelers hier niet over aanpakken !
Van mediamarkt, nog geen enkele reactie ontvangen. Dit kunnen we echt geen klantenservice noemen vind ik. Zeer zwak !

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond