Deel dit artikel
-

Merkle en Sprinklr breiden samenwerking uit

Merkle Nederland breidt de samenwerking met CXM-platform Sprinklr uit. De gezamenlijke customer experience management (CXM) expertise wordt ingezet voor onder meer digitale marketing, advertenties en service experience strategieën.

CXM-bureau Merkle beheert al jaren digitale (social) kanalen voor klanten. De dienstverlening wordt nu uitgebreid met de implementatie van Sprinklr technologie.

‘We zien dat Sprinklr een strategisch gat in de markt dicht, waar niet alleen een duidelijke vraag is, maar ook een nauwe afstemming op Merkle’s kerncompetenties van het combineren van data en CX’, zegt Bobby Hollingsworth, CCO Merkle Noord-Europa.

Naast het feit dat Sprinklr het Unified-CXM-platform is voor meer dan 50 procent van de Fortune 100, wordt het bedrijf vaak aangehaald in analistenrapporten, zoals de Forrester Wave, Sales Social Engagement Solutions (Q1 2021), 2021 Gartner Magic Quadrant for Content Marketing Platforms en in Forrester’s Social Suites rapport.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond