Deel dit artikel
-

Mobiele aankopen in nieuwe app Scoupy

Mobiel marketing platform Scoupy lanceert vandaag de nieuwste versie van zijn app, waarin voor het eerst een mobiel geoptimaliseerde bestel- en betaalmogelijkheid wordt aangeboden.

Als eerste wordt de toepassing toegepast bij de nieuwe ‘Dagdeal Acties’ categorie. In samenwerking met onder andere bol.com, Marktplaats Aanbiedingen, Travelbird en DealDonkey, worden vanaf nu dagelijks mobiel te bestellen producten aangeboden tegen aantrekkelijke prijzen. De consument krijgt de optie om elke dag een bericht te ontvangen wanneer de nieuwe acties online staan.

Scoupy begon met oriëntatie en motivatie: de mobiele coupons zijn bedoeld voor koopimpulsen, zegt Valentijn Bras, directeur en oprichter van Scoupy. Bestellen en betalen via de mobiel is de volgende logische stap. Toch bieden nog maar heel weinig (online) retailers een volledig mobiel geoptimaliseerde check-out ervaring aan.

Scoupy benadrukt dat hiervoor geen individueel en kostbaar eigen traject opgestart hoeft te worden. Daardoor is deze oplossing binnenkort ook te gebruiken door MKB-ondernemers, die hun producten via de Scoupy-app online willen laten bestellen.

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond