Deel dit artikel
-

Moeder Zoover boert goed

Het nieuwe moederbedrijf van Zoover, Tomorrow Focus, boekt een omzetgroei van veertien procent in het eerste halfjaar van 2012. Het zint op meer overnames dit jaar.

Het technologie- annex uitgeefbedrijf Tomorrow Focus ziet de omzet in de eerste zes maanden van dit jaar met veertien procent toenemen tot zeventig miljoen euro.

De divisie Transacties, waar ook Zoover sinds kort onder valt, groeide met 14,7 procent tot 52 miljoen euro omzet. De divisie Advertising zag de verkopen toenemen met 18,7 procent tot dertien miljoen euro. De afdeling Technologies bleef constant op zes miljoen.

De resultaten van Zoover, waar Tomorrow Focus in juli een meerderheid in nam, worden pas bij de publicatie van de derdekwartaalcijfers bekend.

“Het management vertrouwt erop dat ze over het hele jaar een dubbelcijferige omzetgroei kan laten zien. Dat komt door organisatie groei en door overnames voor Transactions en Advertising.”

De nettowinst over de eerste helft van het jaar daalde met een kwart tot 1,9 miljoen euro.

Tomorrow Focus exploiteert merken als Focus, ElitePartner, Tjingo en HolidayCheck.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond