Deel dit artikel
-

Muur- en vloerprojectie voor verkoopactivatie

De Nederlandse startup WhiteTable introduceert de WT Lighthouse, een plug-and-play opstelling voor winkels en beurzen, waarmee grote interactieve vloer- en muurprojecties kunnen worden gerealiseerd. De eerste toepassingen worden getoond in De Bijenkorf in Amsterdam en de Store of the Future in Den Haag.

Het bedrijf ziet vooral mogelijkheden voor POS (Point of Sales) activatie. Essentieel is dat er geen sprake is van opdringerige filmpjes, maar dat de klant juist wordt meegenomen in een ‘beleving die meerwaarde biedt’.

In de Bijenkorf in Amsterdam is samen met onderbroekenmerk A-dam Underware een interactieve paspop ontwikkeld. De paspop vraagt aan het winkelend publiek om de verpakking van het onderbroekenmerk te scannen. Die trekt de pop aan en belandt daarmee in een humoristische situatie.

Met Perry Sport is een interactieve vloerprojectie ontwikkeld voor Store of the Future. Wanneer je een paar tennisschoenen pakt, verandert de ondergrond in een tennisbaan en wordt door middel van geluid de sfeer van Roland Garros gecreëerd. Wanneer je vervolgens met de schoenen aan over de vloer loopt, kun je verschillende tennisgerelateerde oefeningen doen om te ervaren hoe de schoenen zitten.

De WT Lighthouse is eigenlijk een Epson EB-585W ultra short throw projector, waarmee van zeer korte afstand grote projecties mogelijk zijn.

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Om video's van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond