Myngle sluit deal Randstad voor professioneel bereik

De Nederlandse starter Myngle, een online marktplaats voor taalstudenten en -docenten, is een samenwerking aangegaan met Randstad. Een whitelabel-versie van de eigen taaltool is gebrand voor Randstad en geïntegreerd op de bestaande site Randstad Education om professionals te bereiken.
Marina Tognetti, mede-oprichter van Myngle wilde eerdere tegen Emerce niet zeggen dat Myngle een gebrek aan klanten heeft, maar: "Het kan altijd meer. We willen meer naamsbekendheid." In dat licht leiet Tognetti toen ook weten dat de online taalschool rondkeek in de recruitment- en banenindustrie. "Dat is ook de doelgroep die we willen bereiken. Het zijn professionals die zich willen ontwikkelen."
Daar is nu de deal met Randstad uitgekomen. Randstad Education is vooral actief op de markt in het Verenigd Koninkrijk.
Gebruikers van Myngle betalen om een taalles, of bundel met meerdere lessen, te mogen nemen. Het bedrijf zorgt voor het lesmateriaal en de technische infrastructuur waarmee docenten online les kunnen geven. Net als op eBay bieden docenten zich aan tegen een bepaald tarief. Studenten kunnen de leraren vervolgens op kwaliteit beoordelen, wat een indicatie moet zijn voor toekomstige leerlingen.
Myngle sloot eerder met KLM een deal en ook met One.lv, een sociaal netwerk uit Letland, en The Local, een expat community met 850.000 leden, uit Zweden ging de taalschool een samenwerking aan. Net als een een strategische samenwerking in India met NDTV, een nieuwsbedrijf dat uitbreiding zocht met digitale diensten. Myngle verzorgde het taalonderwijs op een co-branded site.
De online talenschool kent ondertussen meer dan 100.000 geregistreerde leden, die uit 54 talen kunnen kiezen en 253 leraren van 104 landen.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
1 Reacties
Elvira
Ik ben nu al een tijdje actief via Myngle. Ik volg Italiaanse lessen, maar vind het echt ideaal. Ik zou het zeker een keer proberen.