Deel dit artikel
-

Nederlanders beoordelen hun abonnementen op fysieke producten gemiddeld met een 8,1

Nederlanders zijn erg tevreden met hun abonnement op  een fysiek product. Gemiddeld geven zij hun abonnement een 8,1. Aanbieder van scheermesjes Boldking wordt het beste beoordeeld met een 8,8. Dit blijkt uit Product Abonnementen, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 3500 Nederlanders.

Abonnementen op contactlenzen en vloeistof krijgen de beste beoordeling (8,5). Stipte levering, goede service en de mogelijkheid om het abonnement te pauzeren dragen daar het meest aan bij. Ook ondergoed krijgt een 8,5.

Boldking krijgt met een 8,8 het hoogste rapportcijfer. Daarna worden Pearle (8,6) en ON THAT ASS (8,5) het beste beoordeeld. Ook aanbieders Bloomon (8,3), HP Instant Ink (8,3), Flinndal  (8,2) en HelloFresh (8,1) krijgen een hoge beoordeling van abonnees.

64 procent van de Nederlanders kan spontaan één of meerdere aanbieders van product abonnementen benoemen. HelloFresh is met 36% veruit de bekendste aanbieder. Boldking (9%), ON THAT ASS (6%), Bloomon (6%) en Marley Spoon (4%) complementeren de top 5, maar hebben wel een aanzienlijk lagere spontane naamsbekendheid.

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond