Netflix, Meester Bart en Henk Krol winnen Beste Sociale Awards
Op de derde editie van De Beste Social Awards, de prijsuitreiking voor de meest opvallende uitingen op social media, is Netflix uitgeroepen tot het Beste Merk, Meester Bart nam de onderscheiding voor Beste BN’er in ontvangst en 50PLUS fractieleider Henk Krol is bekroond voor zijn felicitatie-berichten aan reeds overleden personen in de categorie Slechtste Bericht.
Coolblue greep net naast de prijs voor Beste Merk, maar wist wel als enige bedrijf maar die onderscheidingen te verzilveren voor Beste Inhaker, Beste Video en Beste Webcare.
De nieuwe categorie Beste Bericht van de Buurman, met opvallende berichten van individuen, is gewonnen door Romée Steenmeijer. Haar tweet over een complimenteuze kassajongen ging afgelopen jaar viraal.
Een speciale vermelding kreeg Praxis met hun ‘Decolletape’ (bureau Yune) die naast de award voor Beste Copywriting ook de Grand Prix in ontvangst mocht nemen. De Grand Prix wordt uitgereikt aan de categorie waarbij het publiek én de jury bij elkaar opgeteld de meeste punten aan een inzending toekenden.
Henk Krol reageerde sportief op zijn winst in de categorie Slechtste Bericht en sprak – wegens afwezigheid – een filmpje in om zijn prijs in ontvangst te nemen.
Winnaars De Beste Social Awards 2016
Beste Merk
Netflix
Beste BN’er
Meester Bart
Slechtste Bericht
Henk Krol
Beste Bericht van de Buurman
Romée Steenmeijer
Grand Prix
Praxis
Bureau: Yune
Beste Inhaker
Coolblue
Beste Video
Coolblue
Beste Webcare
Coolblue
Beste Design
Wereld Natuur Fonds
Bureau: Boomerang Create
Beste Copywriting
Praxis
Bureau: Yune
Beste Initiatief
KNGF Geleidehonden
Bureau: Selmore
Beste Campagne
Vodafone
Bureau: Achtung! – Wefilm – MEC – Het PR Bureau
Voor alle uitslagen kijk je op debestesocialawards.nl/winnaars/2016
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond