Deel dit artikel
-

Nieuw ‘objectief online adviesbureau’ Pink Marketing

Boudewijn de Jong en Willem Waardenburg, voorheen werkzaam bij StormMC, zijn een nieuw marketingbureau gestart. Zij willen een ‘objectieve derde partij’ zijn die elke e-commercemanager of marketeer helpt bij het maken van de juiste keuzes. ‘Zonder voorkeur voor platform, kanaal, techniek of hoogte van mediaspend, zoals vaak gebruikelijk bij bestaande bureaus.’

Pink Marketing verwacht voor elke adverteerder waarde toe te kunnen voegen door extra omzet te genereren en flink in de kosten te snijden, zo stellen de beide oprichters.

De Jong was bij StormMC verantwoordelijk voor de accounts van bol.com, Wehkamp, BMW en ANWB. Waardenburg is begonnen als management trainee bij Unilever, heeft campagnes opgezet voor Essent, Mexx en Roompot. Daarnaast was hij als Account Director overall verantwoordelijk voor online marketingstrategie en executie van KLM, Bosch Siemens, Achmea en Ziggo.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond