Nieuwe directeur ClickDistrict Nederland
Marc Verschoor is de nieuwe persoon aan het hoofd van de Nederlandse tak van reclametechnologiebedrijf ClickDistrict.
Naar nu bekend blijkt, is Verschoor begin november in dienst getreden bij ClickDistrict in Amsterdam. Hiervoor werkte hij onder meer als marketing director bij Sony en als Head of Music Division bij The Entertainment Group.
“Ja, ik stap over van muziek naar kliks, maar dat gat is kleiner dan het lijkt. In mijn verleden rollen ben ik al veelvuldig als adverteerder beziggeweest. Dat perspectief en die belangen kan ik dan ook binnen het bedrijf hier vertegenwoordigen.”
Verschoor neemt deels de taken, vooral de nationale, over van Peter van der Heijden. Hij was kortstondig operationeel directeur bij ClickDistrict. Zijn internationale taken zijn in handen van de oprichters Marco Kloots en Arnoud van Leeuwen. Zij kochten vorige maand nog een Duitse branchegenoot.
Foto: semihundido (cc)
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond