Deel dit artikel
-

Nieuwe directeur voor Groupon Nederland

Jan Willem Kaasschieter (33) is per 1 januari 2013 gestart als directeur van Groupon Nederland. Kaasschieter is sinds juli 2011 reeds werkzaam bij Groupon en was hiervoor verantwoordelijk voor regio Noord Nederland.

In een verklaring zegt Kaasschieter de positie van Groupon in Nederland verder uit te willen bouwen. ‘Wij willen nog meer consumenten op een laagdrempelige manier kennis laten maken met nieuwe ervaringen, reizen en producten en tegelijkertijd meer business genereren voor de bedrijven waarmee wij samenwerken. Ook zal er dit jaar een aantal nieuwe technologieën worden geïntroduceerd zodat we onze zakelijke partners en consumenten nog beter kunnen bedienen.’

Kaasschieter begon bij Groupon Nederland was in het verleden adviseur bij Deloitte Amsterdam, New York en Rotterdam. In 2011 heeft hij zijn MBA behaald aan IE Business School in Madrid.

Deel dit bericht

6 Reacties

Seb van den Berg

iDEALR.nl wenst Jan Willem Kaasschieter van Groupon Nederland veel succes in zijn nieuwe functie.

De nieuwe directeur bakt er weinig van.

Bij klachten over bedrijven die diensten hebben afgesproken met Groupon is het onmogelijk om een beslissingsverantwoordelijke te spreken te krijgen.
De zogenaamde helpdesk is alleen maar getraind om klachtgevers met een kluitje in het riet te sturen,
Probeer je vervolgens je klacht via Email te versturen, blijkt de email niet te werken

rien klaassen

Als ik was, zou ik Uw journalist nog eens langs sturen.
Op facebook wemelt het van de klachten over Groupon!

Rstoffelen

Ik heb een kamer besteld en wou deze binnen 1 uur annuleren ik heb hierover 5 x gebeld er werd gezegd goed meneer zullen we regelen hebben gewacht tot datum verstreken was en beroepen zich op voorwaarden, als zij normaal reageren had ik ttoch was er niets fout voor mij zijn het boeven

Rstoffelen

Ik heb ook op Facebook gezet leuke reclame

Ruud Elferink - 1959

Beste Jan Willem,

Is het soms een nieuwe marketingformule om klanten die niet tevreden zijn en gerechtvaardigde klachten hebben niet serieus te nemen en met een kluitje het riet in te sturen?
Onder het motto “we doen net alsof klanten dom zijn en gaan ze ook behandelen”? Zoiets als een Cashcow maar dan anders…. Met alle respect maar wat hebben jullie een slechte klantenservice!
Het was toch èèn van jouw doelstellingen om het contact tussen de klant en jullie bedrijf (b&c) verder te verbeteren? Misschien moet je een keer je hand in eigen boezem steken en even serieus kijken naar de grote hoeveelheid klachten die er niet of nauwelijks tot tevredenheid worden opgelost.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond