Personalia

Paul Lempers is de nieuwe Marketing Director van Wanadoo Nederland. Lempers wordt verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten van Wanadoo Nederland en voor de Wanadoo-portal. Voordat hij twee jaar geleden in dienst trad bij Wanadoo, werkte Lempers bij Canal+.
BackStream – 'the digital delivery company' – heeft Wim van Setten in dienst genomen als directeur marketing en strategische allianties. Van Setten, afkomstig van Hewlett Packard, noemt "de mengeling van technologie en marketing" de rode draad in zijn loopbaan.
Frans Jan Boon wordt senior consultant bij M-Wise Customer Based Marketing. Daar gaat hij zich toeleggen op het adviseren en ondersteunen van retailorganisaties, waaronder BP en Trekpleister, bij het uitvoeren van multichannel direct marketing en loyalty campagnes. Boon was eerder werkzaam bij KPN Telecommerce en Getronics.
José Vasco is de nieuwe Vice President Western Region bij Symantec. Vasco was hiervoor Director Western Region bij de internetbeveiliger en in het verleden algemeen directeur bij Macromedia. De promotie bewijst volgens Symantec dat de Europese activiteiten van het concern goed lopen.
Borland Software Corporation heeft Tony de la Lama aangesteld als vice-president en general manager van de nieuwe Together Business Unit. De la Lama moet zorgen voor integratie van de oplossingen van TogetherSoft dat onlangs door Borland is overgenomen. De la Lama werkt sinds 1990 bij Borland.
Han Hagedoorn wordt Country Manager bij NEC Computers Nederland. Hagedoorn, sinds juni 2000 in dienst bij NEC Computers, werkte hiervoor onder meer bij system integrator Telindus en bij Adcomp, de netwerkdivisie van Tech Data.
Het Finse adviesbureau Satama Interactive heeft Jacco ter Schegget aangesteld als client director. Ter Schegget zal bij het internetadviesbureau gaan werken voor Audi, ABN Amro en INHOLLAND. Hiervoor was hij account director bij Tribal DDB, de interactieve unit van Result DDB.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond