Deel dit artikel
-

Personalia

Jaco van Wilgenburgh is de nieuwe VP Technology van Tridion. In deze nieuwe functie zal hij verantwoordelijk zijn voor het integreren van R&D met productmanagement. Wilgenburgh werkt al vier jaar bij de maker van content-management software.

Isabel Kelly wordt, na elf jaar Amnesty International, directeur van het Europese corporate responsibility programma van Salesforce.com. Kelly: "Salesforce.com is meteen vanaf de start begonnen bedrijven te stimuleren om één procent van hun tijd, middelen en winst te besteden aan het helpen van achterstandsgroepen." Zo ondersteunt de Amerikaanse CRM-maker kansarme kinderen in San Francisco, dorpen in Tibet en daklozen in Dublin. Ook voor Nederland staan projecten op stapel.

Robert van de Vegte is de nieuwe General Manager Benelux van Logitech. Hij volgt Harry Klein op die na vijf jaar opstapt bij de Amerikaanse hardware-fabrikant. Van de Vegte werkte hiervoor bij Philip Morris, Maxell en bij Goldring en is sinds 1998 account manager bij Logitech. Van de Vegte zegt met Logitech te streven naar "het veroveren van een plaats op de markt voor mobiele telefonie-accessoires".

De nieuwe divisie Infrastructure Platform Group (IPG) van Sybase wordt geleid door Thomas Volk. Volk werkte hiervoor achttien jaar lang bij Hewlett-Packard, waar hij onder meer algemeen directeur was bij de manufacturing business unit. De IPG gaat infrastructuuroplossingen leveren die als backbone van bedrijfsbrede applicaties functioneren.

Nico Pilkes is de nieuwe Managing Director Nederland van NextiraOne. Pilkes, die eerder in dienst was van Philips en KPN, is afkomstig van WorldCom Nederland. NextiraOne, dat vroeger Alcatel e-Business Distribution heette, levert netwerkoplossingen en -diensten.

Maurice Pothof is vertrokken als managing director van AdLINK Nederland. "Mijn hart ligt meer bij interactieve televisie, ik ben momenteel druk met het ontwikkelen van een mediaformat dat kan worden weggezet via televisie, radio en vooral internet", legt Pothof uit. Bas Seelen, sinds kort managing director AdLINK Benelux, heeft de taken van Pothof overgenomen.

Paul Eikelenboom is de nieuwe 'relatiestrateeg' van .bone. Eikelenboom, die afkomstig is van Neckermann Homeshopping gaat bij het online reclamebureau de relaties tussen opdrachtgever en doelgroep "opbouwen en onderhouden".

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond