Deel dit artikel
-

Reclamefolder.nl begint langdurige tv-campagne

Reclamefolder.nl gaat vanaf zondag gedurende een halfjaar adverteren op televisie op de vier RTL-zenders.

De inhoud van de commercials wisselt iedere week. Iedere keer staan er drie folderaanbiedingen centraal van verschillende retailers. De commercials worden binnenshuis gemaakt, bij RTL Concepts.

Het doel van de reclamecampagne is om de site en de app van Reclamefolder.nl zichtbaarder te maken. Hoe meer consumenten de app installeren en gebruiken, hoe meer retailers hun folders op het only flyer-platform willen zetten.

De mobiele app van Reclamefolder is inmiddels 1,8 miljoen keer gedownload. Per maand worden er ongeveer dertig miljoen folders gelezen, een getal dat jaarlijks met dikke dubbele cijfers groeit.

Dit digitale medium heeft dubbel waarde voor retailers. Aan de ene kant trekken ze met digitale folders klanten naar de winkel en aan de andere kant omzeilen ze de Nee-Nee-stickers. Die voorkomen immers in groten getale dat consumenten de ongeadresseerde post van de winkels ontvangen.

RTL Ventures nam in maart van dit jaar een belang van 34,8 procent in Reclamefolder.nl uit Utrecht.

Foto: Dylan Payne (cc)

Deel dit bericht

1 Reactie

John Braak

Dan snappen die retailers er weinig van. Mensen hebben die Nee Nee stickers niet omdat ze die folders zo graag willen lezen.
Wanneer gaat die oude meuk eens innoveren?

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond