Robert Bohemen wordt marketingdirecteur Blokker

De Bijenkorf verliest zijn marketingdirecteur, want Robert Bohemen wordt directeur formule & marketing bij Blokker.
Bohemen stond aan de basis van de succesvolle online en marketingstrategie van de Bijenkorf en geeft zijn expertise vanaf 1 februari bij Blokker een nieuw onderdak.
“Met deze benoeming kan de positionering en de uitrol van de vernieuwde winkelformule van Blokker verder worden versneld. Robert gaat ook het veranderingsproces en de omnichannelstrategie binnen Blokker mede verder vormgeven”, aldus Blokker bij de bekendmaking van het nieuws.
Bij het warenhuis werkte Bohemen aan de voortgaande digitalisering van alle klantuitingen, CRM en merkactivatie door introductie van diverse toonaangevende events, Privilege Membership en winkelbeleving.
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
3 Reacties
Carla
Succes
Carla
Het ga je goed Robert.
Johan
Zo….. Carla….