Deel dit artikel
-

Roy van Keulen (Jumbo): ‘Het gaat niet om marketinggimmicks’

Stiekem dacht Roy van Keulen ook weleens aan de disruptie van het supermarktlandschap. Dat was voor hij als Executive Director Marketing & Online aan de slag ging bij Jumbo. Nu gelooft hij in een meer gestage opkomst van online food. Gepaard met een geleidelijke, maar flinke verandering van de Jumbo-formule.

Van Keulen, achter zijn werktafel uitkijkend over het Veghelse distributiecentrum, weet zijn verhaal te vertellen. Met bestuurlijke ervaring bij onder meer TomTom en klusgroep Maxeda is hij gewend in klinkende taal te spreken. Het mantra ‘Daar zijn waar de klant is, altijd en overal Jumbo’ komt geregeld voorbij. Later vertelt hij persoonlijker. Over zijn zwak voor familiebedrijven bijvoorbeeld. Net als bij TomTom ervaart hij hier opnieuw waarden en normen. “Er is per definitie meer oog voor de klant en gebruiker. Dat werkt gewoon prettig.”

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!