Deel dit artikel
-

Salesforce vernieuwt zijn verkoopcloud

Salesforce heeft de gebruikersomgeving voor Salesforce Lightning Experience aangepast. Op basis van feedback van ruim 150.000 klanten heeft het bedrijf zijn Sales Cloud opnieuw ontworpen.

In 2013 presenteerde de organisatie voor het eerst de mobiele oplossing Salesforce1, die een jaar later werd opgevolgd door platformtechnologie Lightning App Builder. Daarmee kan elk bedrijf eigen mobiele applicaties ontwikkelen. Met de nieuwe onderdelen Lightning Experience en Lightning Design System word volgens het Amerikaanse bedrijf nu een volgende stap gezet.

Lightning Experience is er voor een goede stroomlijning van processen, door altijd relevante informatie te tonen. Het Lightning Design System is bedoeld als een handleiding voor Salesforce-ontwikkelaars, zodat deze met behulp van componenten of bouwblokken applicaties kunnen maken, ongeacht het gebruikte apparaat of de systeemsoftware.

Een Lightning Component kan zowel een single UI-element als een robuste microservice zijn, maar in beide gevallen zijn ze nauw verweven met het Salesforce Platform.

Salesforce Lightning levert ook proactief verkoopinformatie. Daarbij is de Pipeline Board een visuele representatie van alle actieve deals. Hier kunnen verkoopmedewerkers alle potentiële klanten met digitale sticky notes markeren.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond