Deel dit artikel
-

Salesforce lid van Klantenservice Federatie

Salesforce heeft zich aangesloten bij de Klantenservice Federatie, de branchevereniging voor klantcontact.

De manier waarop klanten contact willen hebben met organisaties is de afgelopen jaren ingrijpend veranderd. Tegelijkertijd zijn de verwachtingen ten aanzien van de geleverde klantervaring, de customer experience, enorm gestegen, zegt Renzo Taal, vicepresident Salesforce Noord Europa. ‘Veel van onze klanten zijn aangesloten bij KSF en wij zien dit als een goed platform om met elkaar de beste ervaringen uit te wisselen en zo klantenservice in Nederland op een hoger niveau te brengen.’

De KSF is de brancheorganisatie voor bedrijven en (semi)overheidsorganisaties die dagelijks te maken hebben met klantcontact en hiervoor speciaal klantadviseurs opleiden. Bij de KSF zijn meer dan 150 bedrijven en (semi)overheidsorganisaties aangesloten die actief zijn in uiteenlopende sectoren.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond