Schoenenfront TopShoe.nl gaat omnichannel
TopShoe.nl, een online samenwerkingsverband van tachtig schoenenwinkels in Nederland, rolt een omnichannel strategie uit. Binnenkort kunnen consumenten hun schoenen altijd en overal online bestellen, ophalen en retourneren.
Om verdere groei verder te faciliteren heeft TopShoe.nl – de organisatie bestaat al sinds 2011 – een nieuwe webshop gelanceerd op basis van het SaaS-platform van NextChapter. Met deze software is de weg naar een omnichannel organisatie direct versneld, aldus het platform uit Mijdrecht.
De webzuil die op de winkelvloer komt te staan is volgens de organisatie ‘strak van design’, met instore software van hetzelfde NextChapter, en betalen kan met PIN dankzij de POS-technologie van Adyen.
In een uitgebreid backendsysteem was de artikelinformatie van alle aangesloten (zelfstandige) winkels al vastgelegd en is een proces voor ordermanagement gebouwd. De grote uitdaging was het koppelen van de verschillende kassa- en voorraadsystemen.
TopShoe.nl gaat het nu toch al grote assortiment van bijna 20.000 artikelen verder uitbreiden door het aansluiten van fabrikanten en leveranciers.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond