Deel dit artikel
-

Spaarpuntenclub rekent op 80.000 deelnemers

Internetters kunnen sinds vandaag bij Happypoint.com spaarpunten verdienen in ruil voor reclame per e-mail. Centraal Beheer, The Music Store en Tulp Keukens zijn de eerste deelnemende adverteerders. Volgens directeur Foppe-Jan Smit rekent Happypoint op 80.000 deelnemende Internetters aan het eind van dit jaar.

Internetters geven via de site aan over welke interessegebieden zij informatie
willen ontvangen. Happypoint speelt die voorkeuren door aan adverteerders. Volgens de initiatiefnemers kunnen internetters op elk moment hun gegevens aanpassen of hun deelname beeindigen.

Internetters verdienen Happies (waarde: 1 eurocent per stuk) onder andere door zich aan te melden en een paar vragen te beantwoorden (25 stuks), een lange vragenlijst te beantwoorden (75 stuks), een andere deelnemer aan te brengen (150 stuks) en de e-mails met reclame te lezen (10 stuks).

De Happies kunnen ingewisseld worden voor cadeaus. Vooralsnog hebben The Music Store en Ben en Jerry's ijs toegezegd producten beschikbaar te stellen.

Happypoint zegt software te hebben ontwikkeld die registreert of en hoe lang de e-mails met reclame gelezen worden. Volgens directeur Foppe-Jan Smit is deze techniek aangemeld bij de Registratiekamer.

Adverteerders betalen per 1000 geselecteerde adressen 400 gulden. Voor elke 1000 verstuurde e-mails betalen ze nog eens 400 gulden. En voor elke 1000 gelezen e-mails betalen ze 600 gulden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond