Deel dit artikel
-

Strava, Apple en MassiveMusic: Emerce magazine #183 is uit, lees hem gratis

‘Als community-merk moet je een stuk controle uit handen geven’, zegt Gareth Nettleton (VP Marketing Strava) in een coverinterview in de nieuwe editie van Emerce magazine, die kosteloos is te lezen als digitale variant.

Met in deze editie onder andere:

  • Het interview met Nettleton over o.a. merkbouwen, het herpositioneren van een abonnementsmodel en connected fitness.
  • Een achtergrondverhaal over hoe Apple zich in de concurrerende markt van autonoom rijdende auto’s begeeft.
  • Een feature over de rappe ontwikkeling van b2b-e-commerce.
  • Een interview over o.a. de groeiende rol van data in de voetballerij met Daphne van Dijk (KNVB/Innovatiehub #11).
  • Een artikel over hoe audio een steeds grotere rol speelt bij branding.
  • Plus nog veel meer interviews, korte items, expert- en opiniestukken, zodat je ook in deze tijd up to date blijft met de ontwikkelingen in online business.

Enkele van de stukken zullen later ook integraal op deze site zijn te lezen.

Je vindt de nieuwe Emerce via deze link.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond