Deel dit artikel
-

TAB Worldmedia lanceert marketingapps

Het Nederlandse bureau TAB Worldmedia, bekend van mobiele augmented reality producties voor Walt Disney, National Geographic, Rabobank en de Efteling, lanceert een nieuwe generatie mobiele apps voor de marketing- en communicatiebranche.

Met deze apps kan men mobiel eenvoudig inzetten als integraal onderdeel van spaaracties, loyalty programma’s, social media en de koppeling met printcampagnes, zo stelt TAB.

Als voorbeeld noemt Remco Vroom, die de mobiele actviteiten van TAB overziet, een creatief bureau dat voor een adverteerder eenmalig een promotionele app in de appstore kan plaatsen en die kan koppelen aan sales promoties. Zo kan de inhoud makkelijk worden ververst en kunnen consumenten de ene keer voor een korting sparen en de andere keer worden beloond voor het schrijven van een beoordeling.

Wel standaard is dat augmented reality als techniek is meegenomen in de apps, omdat daarmee het gros van salespromotiefuncties wordt aangestuurd. Hiervoor gebruikt TAB Worldmedia de technieken van het Nederlandse Layar en het Engelse Aurasma.

TAB zegt er twee jaar aan de apps te hebben gewerkt. De komende jaren worden nog meer van dit soort producten aangeboden.

De eerste apps verwacht men na de zomer in de appstore te hebben staan. Voorlopig kost de basisversie van de app voor iPhone en Android samen 7.500 euro.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond