Deel dit artikel
-

Telegraaf verzorgt webuitzending The Voice of Holland

De Telegraaf verzorgt vanavond tijdens The Voice of Holland samen met RTL en Talpa een Second Screen show voor laptops en tablets. De uitzending vindt telkens plaats tijdens de reclameblokken en tijdens de TV Kantine.

De presentatie, zo meldt de uitgever, is in handen van Wilma Nanninga en Roel den Outer. Voormalige deelnemer Dandjil is als speciale gast aanwezig in de studio en praat met Roel en Wilma mee over The Voice of Holland daarnaast verzorgt hij enkele optredens. Tijdens de TV Kantine wordt er live geschakeld met studio 22 waar op dat moment de opnames van The Voice of Holland plaatsvinden.

Op telegraaf.nl kan men tijdens The Voice of Holland de laatste tweets van de officiële deelnemers en jury volgen. Daarnaast is het mogelijk om vragen te stellen aan de kandidaten.

Het is de eerste keer dat De Telegraaf zo’n uitgebreide webuitzending verzorgt.

Afgelopen week zette ook de AVRO het tweede scherm in voor Wie is de Mol? Via live.avro.nl kreeg de kijker direct tijdens de aflevering informatie over de kandidaten. Daarnaast gaf het tweede scherm extra details over de opdrachten en werden statistieken beschikbaar (zoals het aantal jokers of vrijstellingen van de kandidaten) gesteld.

Deel dit bericht

3 Reacties

Bart Zoetmulder

Tijdens de reclameblokken? Mooi nieuws als je zorgvuldig geplande commercial dan getoond wordt. Het is algemeen bekend dat minimaal de helft wegzapt, een toilet bezoekt of iets anders gaat doen en nu gaat men ook nog actief afleiding aanbieden tijdens je commercial. Ik geloof heilig in second screen, maar zo’n beslissing is minimaal dubieus voor je trouwe adverteerders.

Marko

Zou het juist niet goed nieuws zijn? De afstandsbediening moet het afleggen tegen de iPad. Dat betekent waarschijnlijk dat mensen niet wegzappen, koffie gaan halen of naar het toilet gaan. Ze horen de reclames en misschien kijken ze ook wel even op.

Bart Zoetmulder

@ Marko, daar zit wat in. Maar ik zou het als adverteerder geen sterk argument vinden. Misschien zapt men niet weg en hoort men mijn commercial nog… Overigens geloof ik zeker in een second screen, maar het is minimaal opmerkelijk om die vooral te positioneren tijdens de reclame blokken en dus afleiding te faciliteren voor de zelf verkochte blokken.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond