Deel dit artikel
-

The Best Social Awards 2022 naar Hammerfest en YouTube-serie BOOS

Onder andere Hammerfest (Beste Agency), de YouTube-serie BOOS van BNNVARA (Beste Merk op YouTube) en Theorie Toppers (Beste Merk op TikTok) hebben The Social Awards 2022 gewonnen.

Hammerfest, winnaar van de Beste Agency award, werd dit jaar genomineerd in meerdere categorieën. Dat gold ook voor GoSpooky: deze social agency werd in vier categorieën genomineerd en won – samen met Complex Climate en SNAP Inc. – de prijs voor Beste Augmented Reality.

Ook bol.com werd genomineerd in verschillende categorieën. Zij gingen er dit jaar vandoor met de titel Beste Community Management, dankzij het concept ‘Gerda van Accounting’.

Net als vorig jaar werden zowel IJssalon La Dolce Borger (winnaar Beste Merk op TikTok 2021) als Theorie Toppers opnieuw genomineerd voor de categorie Beste Merk op TikTok. De winst ging dit jaar naar Theorie Toppers. Daarnaast werden ook My Jewellery en Pathé Theatres (met Dept Agency) genomineerd in deze categorie.

Milieudefensie en Wefilm kregen een obnderscheiding voor Beste Positive Impact, gesponsord door Boomerang Agency. Zowel in bereik, als in de politiek en de boardroom van vervuilende bedrijven zorgde deze campagne voor grote impact.

In de nieuwe categorieën bij de businessawards ging de prijs voor Beste Branded Podcast naar Marc Marie en Aaf Vinden Iets (van mediabedrijf Tonny Media). NS op Facebook (met Johnny Wonder) mocht de award voor Beste Merk op Facebook in ontvangst nemen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond