Deel dit artikel
-

Vomar schaft omnichannel software aan

Vomar Voordeelmarkt gaat haar winkelautomatisering vervangen door de Omnichannel Suite van Centric.

De supermarkt zocht naar eigen zeggen een oplossing voor onder andere het realtime en eenduidig ontsluiten van data over meerdere kanalen.

In de nieuwe formule is traditionele bediening op de winkelvloer vervangen door zogenaamde werkunits. Deze minikantoren zijn voorzien van een computer waarmee medewerkers alle administratieve taken kunnen uitvoeren en tegelijkertijd als vraagbaak dienen voor de klant.

Het centrale Omnichannel Business Platform is de spil in de nieuwe omgeving. Dat faciliteert de operationele processen in de Vomar Voordeelmarkt-winkels en is de regisseur over de data die in de verschillende kanalen gebruikt wordt, van webshop tot (zelfscan)kassa tot mobiele applicatie.

In de filialen zal Vomar Voordeelmarkt Centrics Point of Service-kassa’s (PoS) en inPosition Mobile (multi-touchpointplatform voor ondersteunen van winkelprocessen) gebruiken. Daarbij worden de PoS-kassa’s geïntegreerd met de bestaande cashmanagementoplossing SafePay.

Dit bericht is 10 keer gedeeld

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond