Deel dit artikel
-

Wayne Parker Kent versterkt met overnames het ‘moedersegment’

Online uitgever Wayne Parker Kent neemt zowel de merken Mama en Zo en J/M Ouders van Mama Media Group als het platform Buskruit met Muisjes over. Daarmee wil het bedrijf het zogenoemde ‘moedersegment’ versterken.

Deze merken krijgen krijgen een plek naast de reeds bestaande titels Famme en Famme Baby. Hiermee is het online mediabedrijf naar eigen zeggen per direct de grootste speler binnen het online moedersegment. Met Famme en Famme Baby had het mediabedrijf al een bereik van 650.000 moeders in Nederland.

Volgens Ido Sharon, commercieel directeur bij Wayne Parker Kent, zijn moeders een belangrijke doelgroep voor adverteerders.

De focus ligt de komende tijd op het vernieuwen van de drie websites en het aanscherpen van de content. Het vernieuwde platform van Buskruit met Muisjes is inmiddels al live.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond