Deel dit artikel
-

Ziggo Bellen app nu voor alle abonnees

Na een korte testperiode introduceert kabelaar Ziggo de Ziggo Bellen-app voor klanten met vaste telefonie. Daarmee kunnen zij met smartphone of tablet, via WiFi, bellen tegen de tarieven van het ‘vaste telefonie’ abonnement.  

Voor Ziggo klanten met een ‘VolopBellen Altijd’-abonnement zijn de kosten voor het bellen naar alle Nederlandse mobiele en vaste nummers inbegrepen, ook vanuit het buitenland. Bellen via 3G en 4G is niet mogelijk, gebeld worden ook niet, in tegenstelling tot de testperiode, toen dat wel kon.

Ziggo Bapp kan gratis gedownload worden in de App Store en de Google Play Store. Na het aanmaken van een Ziggo Bapp-account in MijnZiggo en activatie van de app op de smartphone of tablet (iOS/Android) kunnen klanten meteen bellen.

Het aanmelden geeft momenteel een foutmelding: ‘Er konden geen producten gevonden worden behorende bij het opgegeven account’.

Deel dit bericht

3 Reacties

van Deurzen

Ehhh zou Ziggo ook weten dat wanneer je WiFi hebt, je ook Skype kunt gebruiken en daarmee dus gewoon gratis kan bellen? Zucht…

Jan Libbenga (Redactie Emerce)

In een toekomstige versie kun je ook gebeld worden, dan wordt het aantrekkelijker dan Skype, zeker voor abonnees met een all in-abootje.

jschuller

ja de bapp is van start gegaan….maar tot heden wil het niet lukken om maar ook 1 telefoontje te plegen.
Storing……?
de test……..geen verbinding.
ja wat nu …door gaan en wachten op betere tijden? of gaat het mis… te druk….
ik wacht maar af. veel vertrouwen heb ik niet.
ik heb van uit mijn caravan een kpn internet (ziggo kan hier niet, geen kabel) internet telefoon heb ik wel thuis, ja ik heb mij aangemeld bij ziggo bapp.
morgen nog een keer testen.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond