De naadloze digitale integratie van fysiek en online

Omnichannel bestaat al jaren. Maar hoe laat je als organisatie alle kanalen met elkaar praten en waarborg je dat overal dezelfde boodschap wordt verspreid?

Doel van omnichannel is om de klant centraal te zetten om zo het gebruiksgemak te verbeteren en verkoop te verhogen. Maar hoe stem je de kanalen op elkaar af? En wat is de ideale mix van fysieke winkels, je webshop en marktplaatsen?

Tijdens dit tafelgesprek met Aron Lewis (Van Haren Schoenen) en Frank Quix (Insights & Consultancy) komen deze vragen aan bod. Net als: hoe investeer je in een digital dream team? Wat doe je met je logistieke uitdagingen? En hoe pas je personalisatie toe en zorg je voor een seamless journey?

Host: Hielko van der Molen (Marketingconsultant en spreker)

Sprekers: Aron Lewis (Van Haren Schoenen) & Frank Quix (Manager Director Q&A Insights & Consultancy)

Collectie: Emerce Retail 2021

10,2K



Gerelateerde artikelen