-

De naadloze digitale integratie van fysiek en online

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden opgenomen in de Emerce database. Emerce kan je relevant nieuws, artikelen, congressen, whitepapers en vacatures sturen, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Afmelden voor alle Emerce e-mails kan altijd. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Omnichannel bestaat al jaren. Maar hoe laat je als organisatie alle kanalen met elkaar praten en waarborg je dat overal dezelfde boodschap wordt verspreid?

Doel van omnichannel is om de klant centraal te zetten om zo het gebruiksgemak te verbeteren en verkoop te verhogen. Maar hoe stem je de kanalen op elkaar af? En wat is de ideale mix van fysieke winkels, je webshop en marktplaatsen?

Tijdens dit tafelgesprek met Aron Lewis (Van Haren Schoenen) en Frank Quix (Insights & Consultancy) komen deze vragen aan bod. Net als: hoe investeer je in een digital dream team? Wat doe je met je logistieke uitdagingen? En hoe pas je personalisatie toe en zorg je voor een seamless journey?

Host: Hielko van der Molen (Marketingconsultant en spreker)

Sprekers: Aron Lewis (Van Haren Schoenen) & Frank Quix (Manager Director Q&A Insights & Consultancy)

Collectie: Emerce Retail 2021

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond