-

Personaliseren kun je leren

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Storm Digital. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Storm Digital’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Door goed te personaliseren kan de conversieratio een sprong maken en wie wil dat nou niet? Waar begin je en hoe pak je het goed aan?

Er is een berg data beschikbaar, maar hoe word je relevanter voor de klant of gebruiker? Wat doe je eerst en hoe blijf je door de bomen het bos zien? Bij Storm Digital is een tool ontwikkeld waarmee bij klanten binnen een week een werkend personalisatiemodel staat. Dit model werkt op basis van data en geeft de conversieratio een duw de goede kant op.

Wouter Sportel en Daniel Meijering, beiden van Storm Digital, laten in deze talk aan de hand van praktische succescases in de automotive- en verzekeringsbranche zien hoe je met personalisatie je conversieratio naar nieuwe hoogtes brengt. Met kleine personalisatietricks of een organisatie-brede aanpak. Tot slot behandelen ze een aantal zaken waarmee je rekening moet houden.

Host: Maurice Beerthuyzen (oprichter Nummer Negen)

Sprekers: Wouter Sportel (Sr. CRO Consultant, Storm Digital) en Daniel Meijering (Sr. SEA Consultant, Storm Digital)

Collectie: Emerce Conversion 2020

Deze presentaties en videos zijn onderdeel van de collectie Conversion 2020.

De collectie Conversion 2021 is vanaf 24 juni beschikbaar.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond