-

The Meaning of Luxury in a Post-Pandemic World

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat Emerce je gegevens in de Emerce database zet en je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten stuurt, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Hannah Kane, hoofdredacteur van Phoenix, vertelt over de trends die toekomstige luxeconsumenten definiëren en de impact van Covid-19 daarop.

Hoe kunnen luxemerken omgaan met de verschuivingen in de betekenis van luxe en de mind set van de consument van de toekomst? Storytelling, ultra-personalisatie, culturele diversificatie en duurzaamheid zijn sleutelwoorden, en Kane laat zien hoe merken daar al relatief eenvoudig bij kunnen aansluiten.

Spreker

Hannah Kane, editor-in-chief, PHOENIX

Host 

Jasper Mutsaerts

Collectie 

Fashion

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond