Industry Wire

Geplaatst door Copernica Marketing Software

123lens.nl zet gerichte e-mailmarketing in voor hogere conversie

123lens.nl, online aanbieder van contactlenzen, werkt sinds kort met Copernica Marketing Software. De webwinkel zet de marketingsoftware in om zijn e-mailmarketingactiviteiten verder te professionaliseren en de klant gerichter te benaderen met relevante e-mailings.

“Copernica biedt zeer veel mogelijkheden tot automatisering van onze periodieke mailings, waardoor deze effectiever, efficiënter en doelgerichter worden opgesteld en verzonden.”, aldus Richard de Jongh, directeur bij 123 Lens. “Met behulp van onze bestaande klantgegevens en Copernica zijn we in staat onze boodschappen persoonlijker te maken en de klanten ook een beter en relevanter aanbod te sturen.” Zo zal 123lens.nl naast de periodieke mailings ook incidentele nieuwsbrieven verzenden voor aanbiedingen en productinnovaties wat de conversie ten goede komt.

“Op lange termijn is het onze intentie om het pakket verder te integreren in ons eigen systeem om zo de conversie nog verder te optimaliseren.”, vertelt de Jongh. “Daarbij zullen we ook kijken naar de mogelijke inzet van geautomatiseerde event driven campagnes zoals onze klanten benaderen die een jaar geen producten hebben besteld of loyaliteitscampagnes richting onze vaste klanten.”

Over 123lens.nl:

123Lens.nl is een gerenommeerde Nederlandse specialist op gebied van contactlenzen en lenzenvloeistoffen. 123Lens.nl werkt alleen met bekende fabrikanten en is tot wel 50% goedkoper dan de traditionele opticien. Geaccepteerd door bijna alle zorgverzekeraars, biedt 123Lens.nl ook nog eens een eigen merk aan. Kijk voor meer informatie op www.123lens.nl

Over Copernica Marketing Software:

Copernica is marketing software voor e-mailmarketing, webpagina’s en mobile en automatische campagnes. Kijk voor meer informatie op www.copernica.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht