Geplaatst door HomeToGo

200 Miljoen Potentiële Gebruikers: HomeToGo lanceert Vakantiehuizen Zoekmachine in Brazilië

Berlijn, maart 2018 – HomeToGo, ‘s werelds grootste zoekmachine voor vakantiehuizen, breidt uit naar Zuid-Amerika met de lancering van zijn metasearch in Brazilië. HomeToGo is daardoor nu actief in maar liefst 17 markten wereldwijd. Onder de naam LarDeFérias (https://www.lardeferias.com.br/) wordt de zoektocht naar de ideale vakantieaccommodatie nu voor 200 miljoen potentiële vakantiegangers eenvoudiger gemaakt. Gebruikers van HomeToGo kunnen nu meer dan 11 miljoen aanbiedingen van meer dan 250 aanbieders wereldwijd doorzoeken en vergelijken.

HomeToGo groeit verder door met de uitbreiding naar Zuid-Amerika. Eind vorig jaar werd de jaarlijkse omzetgroei van gemiddeld 2.200% nog beloond met de eerste plaats voor het snelst groeiende bedrijf door het Duitse Gründerszene. De toetreding op de Braziliaanse markt vertegenwoordigt de eerste uitbreiding uit een reeks geplande markten waar het in Berlijn gevestigde bedrijf dit jaar wilt uitbreiden.

“We zijn erg trots dat we onze uitbreidingsplannen direct vanaf het begin in Brazilië kunnen implementeren.” zegt Dr. Patrick Andrä, CEO van HomeToGo. “Brazilië is het eerste land waar wij nog een stap verder zijn gegaan middels een lokale aanpassing van de bedrijfsnaam. Er is bewust gekozen voor een Portugese naam, LarDeFérias, om lokale gebruikers persoonlijker te kunnen aanspreken.

LarDeFérias, wat zich vertaalt naar “vakantiehuis,” zal Braziliaanse gebruikers dezelfde overzichtelijke en toegankelijke zoektechnologie en service bieden waar HomeToGo bekend mee is geworden. Met meer dan 11 miljoen accommodaties, van meer dan 250 verschillende providers, stelt HomeToGo gebruikers in staat om snel de meest geschikte vakantieaccommodatie te identificeren op basis van hun specifieke voorkeuren en behoeften.

“Voordat we in Brazilië aanwezig waren was HomeToGo al actief in 12 Europese markten, evenals de Verenigde Staten, Mexico, Rusland en Australië. Wij verwachten dat zowel het zoekvolume als het aantal boekingen zal blijven toenemen met de toetreding tot deze nieuwe markt. We zien een enorme potentie in Brazilië.” zegt Dr. Patrick Andrä.

HomeToGo verstuurt momenteel meer dan 20 miljoen gebruikers per maand naar de websites van zijn partners. De lancering van de Braziliaanse markt is een verdere stap om de internationale leiderschapspositie van HomeToGo te verstevigen en reizigers wereldwijd te helpen om de ideale vakantiewoning te vinden.

De onlangs geïntroduceerde app voor Android en iOS is ook beschikbaar in het Portugees zodat gebruikers ook onderweg een geschikte vakantiewoning kunnen vinden.

Over HomeToGo
HomeToGo (https://www.hometogo.nl) is een onafhankelijke meta-zoekmachine voor vakantiewoningen die het mogelijk maakt om snel en makkelijk accommodaties te zoeken en te vergelijken. Consumenten hebben keuze uit meer dan 11 miljoen aanbiedingen in meer dan 200 landen van meer dan 250 websites. Met gebruik van slimme filters kunnen de bezoekers gemakkelijk hun ideale vakantiewoning vinden op basis van bestemming, reisdata, budget en voorzieningen van hun voorkeur. Gevestigd in Berlijn gevestigde bedrijf heeft momenteel meer dan 150 werknemers in dienst en is actief in 12 Europese landen, Rusland, Australië, Mexico, Brazilië en de Verenigde Staten.