Industry Wire

Geplaatst door Orange Business

Orange Business Services versterkt zijn merkpositionering met een nieuwe communicatiecampagne

  • Deze positionering is gericht op data, wat de kern vormt van de expertise van Orange Business Services
  • De campagne illustreert de toewijding van Orange Business Services om een positieve impact te hebben op zijn ecosysteem en een verantwoordelijke stakeholder te zijn in de samenleving en voor het milieu
  • De campagne video- die afwijkt van de gebruikelijke B2B-praktijken – is vandaag wereldwijd digitaal gelanceerd en in Frankrijk ook als tv-commercial te zien

Orange Business Services zet zich in om zijn transformatie te versnellen, als onderdeel van het strategische plan Engage 2025 van de Orange Groep. Als wereldwijde netwerk-native digitale dienstverlener, benut Orange Business Services zijn dubbele expertise om een unieke positie in te nemen in de telecom- en digitale sectoren in alle regio’s.

Met deze nieuwe communicatiecampagne benadrukt Orange Business Services het inherente belang van data als de kern van zijn expertise, in de uitdagingen waarmee zijn enterprise klanten worden geconfronteerd en breder doorgetrokken, in het hart van de samenleving. Deze campagne wordt ondersteund door de slogan “We turn data into ta-da!” – een woordspeling waarbij de lettergrepen van het woord “data” worden omgedraaid om de voordelen ervan uit te drukken.

Met deze campagne toont Orange Business Services zijn toewijding om het potentieel van data op een veilige manier te transformeren en te benutten. De campagne benadrukt het doel om een positieve impact te creëren voor bedrijven, maar ook op de maatschappij en het milieu, en versterkt de rol van Orange Business Services als betrouwbare partner voor bedrijven.

De campagne video, geregisseerd door Havas Paris, toont mensen die in hun dagelijkse of professionele leven concreet voordeel halen uit de vooruitgang van de digitale diensten die Orange Business Services en zijn klanten hebben ontwikkeld. De rode draad in elke scène is de verwondering en verrassing van de personages – ingesproken als “ta-daaa” – wanneer ze de voordelen van data ontdekken.

De campagne is op 16 april 2021 van start gegaan met de publicatie van een manifest, dat beschikbaar is gemaakt voor de pers en via de sociale media.Wassila Zitoune Dumontet, Chief Marketing and Digital Officer van Orange Business Services, zei over de lancering van de campagne video: “Als wereldwijde netwerk-native digitale dienstverlener, maken we gebruik van onze dubbele expertise om het volledige potentieel van data te benutten. Onze teams werken nauw samen met ons ecosysteem om de activiteiten van onze klanten te heroverwegen en met hen samen te werken om een positieve impact te creëren. Deze nieuwe wereldwijde campagne benadrukt onze nieuwe belofte en de toegevoegde waarde die wij onze klanten bieden door de kracht van data op een veilige manier te ontsluiten. We wilden deze boodschappen op een eenvoudige maar gedurfde manier overbrengen, in samenhang met de verschillende merk activiteiten van Orange.”
Bekijk hier de nieuwe campagne video

Over Orange Business Services   

Orange Business Services is een netwerk-native digitale dienstverlener en de wereldwijde enterprise-divisie van de Orange Group. We verbinden, beschermen en innoveren bedrijven over de hele wereld om duurzame bedrijfsgroei te ondersteunen. Door expertise op het gebied van connectiviteit en systeemintegratie is Orange Business Services in staat bedrijven te ondersteunen op het gebied van softwaredefined networking, multi-clouddiensten, data en AI, slimme mobiliteitsdiensten en cybersecurity. Orange biedt begeleiding in elke fase van de gegevenscyclus: van verzameling, transport, opslag en verwerking tot analyse en delen.
Nu bedrijven gedijen op innovatie, plaatst Orange Business Services haar klanten in het hart van een open ecosysteem om samenwerking te stimuleren. Dit omvat de 27.000 werknemers, de activa en expertise van de Orange Group, haar technologie-en zakenpartners en een pool van nauwkeurig geselecteerde start-ups. Orange Business Services opereert bij meer dan 3.000 multinationale ondernemingen en twee miljoen professionals, bedrijven en lokale gemeenschappen in Frankrijk.

Ga voor meer informatie naar www.orange-business.com of volg ons op LinkedInTwitter onze blogs.

Orange is een van ’s werelds meest toonaangevende telecommunicatie-exploitanten met een omzet van 42 miljard euro in 2019 en 257 miljoen klanten wereldwijd op 30 september 2020. Orange is genoteerd aan Euronext Paris (ORA) en aan de New York Stock Exchange (ORAN). In december 2019 presenteerde Orange het nieuwe strategische plan “Engage 2025”, ondersteund met sociale en ecologische verantwoording. Terwijl de acceleratie in groeigebieden, zoals B-to-B-services en het plaatsen van data en AI centraal staan bij innovatie, is de hele Orange Group een aantrekkelijke en verantwoordelijke werkgever.

Orange en alle andere Orange-product-of servicenamen die in dit materiaal zijn opgenomen, zijn handelsmerken van Orange of Orange Brand Services Limited.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht