Industry Wire

Geplaatst door foodora

Foodora en Gourmet lanceren bezorgdienst voor katten op Werelddierendag

Op Werelddierendag (dinsdag 4 oktober 2016) gaat fietsbezorgservice foodora samen met GOURMET van start met een eenmalige bezorgdienst voor katten. Op de internationale verwendag voor dieren slaan ze de handen ineen en bezorgen overheerlijke maaltijden aan huis voor onze favoriete “fijnproevers”.

Voor het baasje en het beestje
Baasjes kunnen voor zichzelf al dagelijks kwalitatieve gerechten bestellen via foodora. En op Werelddierendag is dat ook mogelijk voor de harige viervoeters. Amsterdammers kunnen hun katgenoot verwennen met een kwalitatieve en overheerlijke maaltijd van GOURMET Perle. Katgenoten hebben de keuze uit vijf verschillende menu’s met vier heerlijke gerechten zoals bijvoorbeeld met zalm, kalkoen, tonijn of rund.

Fijnproevers
“GOURMET streeft ernaar katten iedere dag ultiem te verwennen. Daar past een extra verwenmoment voor katten op Werelddierendag erg goed bij.” aldus Rianne Houben, Marketing Manager Nestlé Purina. En ook foodora zag een goede match met Werelddierendag. “foodora wil altijd de beste gerechten bezorgen en heeft voor ieder wat wils, zelfs op deze dag voor deze doelgroep. Want net als mensen zijn katten ook fijnproevers. Een unieke samenwerking met een knipoog.” aldus Vincent Hosman, Country Manager foodora.

Exclusief op Werelddierendag
De actie is exclusief geldig op Werelddierendag, 4 oktober 2016, en alleen te bestellen via foodora Amsterdam. Op foodora.nl kunnen baasjes een keuze maken via de speciale GOURMET bestelkeuze. Het gerecht kost 2,99 euro en wordt direct door foodora bezorgd, eventueel met een bestelling voor het baasje.

Over GOURMET
GOURMET verwent katten iedere dag met een breed assortiment aan overheerlijke smaken en texturen, voor een dagelijkse culinaire eetbeleving voor fijnproevers. De gerechten van GOURMET zijn verpakt in portieverpakkingen om katten altijd een verse, gevarieerde en smakelijke maaltijd te bezorgen.

Over foodora
Bezorgservice foodora is in oktober 2014 gelanceerd in Duitsland en sinds mei 2015 in Amsterdam gevestigd. De on demand bezorgservice bezorgt favoriete gerechten van kwaliteitsrestaurants in inmiddels tien landen en 38 verschillende steden. De gerechten zijn snel besteld via de Android- of iOS-app of via de website en staan binnen 30 minuten op tafel (of op schoot) dankzij de fietsende bezorgers. Bestellen kan iedere dag vanaf 09.00 tot 23.00 uur in Amsterdam, en vanaf 11.00 uur in Utrecht, Den Haag en Rotterdam. Kijk voor meer informatie op www.foodora.nl.

Over Nestlé
Als grootste voedingsmiddelenbedrijf ter wereld produceert Nestlé ruim 2000 merken, waaronder diervoeding zoals Purina ONE, FELIX, en BONZO, voeding- en drankproducten zoals NESCAFÉ, NESPRESSO, MAGGI, KITKAT en BROS, Nestlé babyvoeding zoals NESTLÉ PyjamaPapje en NAN Optipro en water waaronder SAN PELLEGRINO en VITTEL. Met onze missie Good Food, Good Life streven wij ernaar hoge kwaliteitsproducten te maken waarvan mensen jong en oud op verschillende momenten van de dag kunnen genieten. In Nederland werken ongeveer 1000 medewerkers bij Nestlé. Nestlé Nederland had over 2015 een omzet van ruim 600 miljoen euro.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht