Geplaatst door BluJay

BluJay lid van Solar Impulse World Alliance Network met TMS-duurzaamheidslabel

Dordrecht, 16 juni 2021 – BluJay Solutions, leverancier van supply chain-software en -diensten, presenteert een nieuw duurzaamheidsprogramma. Dit programma volgt na de benoeming van BluJay tot lid van de Solar Impulse World Alliance. Daarbij heeft BluJay het label “Solar Impulse Efficient Solution” ontvangen voor zijn Transportation Management Solution (TMS) na een beoordeling door externe onafhankelijke experts en op basis van geverifieerde normen.

Met het label sluit BluJay zich aan bij het #1000solutions-initiatief van de Solar Impulse Foundation, voor oplossingen die voldoen aan hoge normen op het gebied van winstgevendheid en duurzaamheid. Het label helpt besluitvormers voor schone technologieën te kiezen en stimuleert de invoering van ambitieuzere milieu- en klimaatdoelstellingen.

“Als BluJay herkennen we onze sleutelrol in de wereldwijde inspanningen om duurzaamheid en decarbonisatie te ondersteunen. We hebben ons zodoende toegewijd om de kracht van BluJay DNA – data, netwerken, applicaties – te benutten en onze klanten over de hele wereld te helpen hun afval en uitstoot te verminderen”, zegt Andrew Kirkwood, CEO van BluJay Solutions. “Als lid van het Solar Impulse World Alliance Network, en met het behalen van het Efficient Solution-label voor ons TMS, zetten we belangrijke stappen voorwaarts. We zijn daarom vereerd dat BluJay is erkend als leider in duurzaamheidsinnovatie als leverancier van supply chain-software.”