Geplaatst door Freedelity

Freedelity viert 100 miljoenste verkoop

Vandaag is het gebruik van de identiteitskaart als klantenkaart, lidkaart of om garanties te digitaliseren voor velen een gewoonte geworden. Elke maand maken meer dan een miljoen Belgen gebruik van dit systeem, dat nu in totaal meer dan 6,5 miljoen leden – individuele personen- telt.

Nijvel, 27 juli 2021 – Freedelity, 10 jaar geleden op de markt gebracht, viert nu zijn 100 miljoenste verkoop geregistreerd met een Belgische ID-kaart

De digitale identiteitskaart, een innovatie waarin België een pioniersrol speelde, is een essentieel instrument gebleken voor officiële activiteiten en heeft een belangrijke plaats ingenomen in het Belgische maatschappelijk middenveld. Zo komt het dat België een aanzienlijke voorsprong heeft op zijn Europese buren zoals Frankrijk, Duitsland of Nederland.

In het licht van deze informatie verwelkomt Freedelity – een bedrijf met wortels in België, enthousiast de verplichting om vanaf 2021 digitale identiteitsdocumenten in alle EU-landen in te voeren en zo in de komende jaren een Europese markt te openen voor zijn succesvolle toepassing.

Het Freedelity-platform is sterk geïntegreerd met kassasystemen en biedt consumenten een reeks diensten aan onder de naam MyFreedelity.

Toegankelijk via een portaal en een mobiele app, kan elke consument met MyFreedelity zijn contactgegeve ns beheren en toegang krijgen tot zijn aankoophistoriek, waarborgen, loyalitypunten, maar ook tot reclamefolders en natuurlijk tot de historiek van zijn communicatie met zijn leveranciers.

Freedelity, een ICT-bedrijf uit Nijvel (Waals-Brabant), ontstond in 2010 uit de ontmoeting van drie enthousiastelingen. Het heeft zich tot doel gesteld om de elektronische identiteitskaart dagelijks echt praktisch bruikbaar te maken. Freedelity biedt diensten met een hoge toegevoegde waarde voor de retail-, bedrijfsevenementen- en fieldmarketingmarkt dankzij zijn meerdere nieuwe CRM-oplossingen op gebied van management en dynamisatie van databases, klantenbinding en multi-channelmarketing.
Met MyFreedelity, de digitale portefeuille die vandaag door meer dan 6.500.000 consumenten en meer dan 1.000 professionals wordt gebruikt, is het bedrijf uit Nijvel volledig geslaagd in zijn opzet om de talloze klantenkaarten te vervangen die portefeuilles en portemonnees overvol maken.
Bezoek Freeddelity ook op www.freedelity.be/facebook; www.freedelity.be/twitter en www.freedelity.be/linkedin