Industry Wire

55 jaar marketing en communicatie in één dag

Op donderdag 15 januari 2015 vieren PIM (Platform Innovatie in Marketing) en VMC (Vrouwen in Marketing en Communicatie) hun 30-jarige cq. 25-jarige bestaan door samen een congres en feest te organiseren. Beide organisaties helpen hun vakgenoten om grip te houden op het snel veranderende marketing- en communicatievak. Ze brengen marketing- en communicatieprofessionals uit de praktijk samen om met en van elkaar te leren. Zo ook tijdens de feestelijke lustrumviering. Topmarketeers van o.a. Philips, Twitter, Triodos Bank en een aantal vooraanstaande bureaus zullen de bezoekers tijdens een gevarieerd middagprogramma inspireren met kennis en inzichten. ’s Avonds wordt er gefeest en genetwerkt.

PIM en VMC een goed huwelijk.
Net als topsporters trainen om fit te blijven en beter te worden, moeten marketeers hun vak bijhouden om commercieel succesvol te zijn. Zowel PIM als VMC merkt dat het voor vakbroeders en -zusters een flinke uitdaging is om up to date te blijven. De wereld verandert in hoog tempo. PIM en VMC scheppen orde door de relevante informatie te filteren en mensen uit het vak te verbinden om te leren en te sparren over belangrijke thema’s. De bezoekers van de PIM en VMC-events komen niet alleen voor de informatie-overdracht, maar juist ook voor de discussie en duiding. Inspiratie, kennis en de mogelijkheid van cocreatie is wat PIM en VMC bieden.

Over PIM
Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) is een kennisnetwerk op het raakvlak van marketing, innovatie en technologieën. Ze wil de commerciële slagvaardigheid van onze leden vergroten en van Nederland het beste Marketingland van Europa maken. PIM organiseert maandelijkse themasessie rondom innovaties in marketing. Daarnaast reikt het jaarlijks de PIM Marketing Literatuurprijs en de Marketeer of the Year award uit. Kijk op www.pimonline.nl voor meer informatie.

Over VMC
VMC is een informeel netwerk voor vrouwen in marketing en communicatie. Starters en toppers. Beginnend en gelouterd. Die lid worden op persoonlijke titel, onafhankelijk van werkgever of levensfase. Omdat ze zich willen ontwikkelen. Groeien. Liefst in een vertrouwde omgeving. VMC vergroot de employability van haar leden. Kijk op www.vmc.nl voor meer informatie.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht