Industry Wire

Geplaatst door Adobe

Adobe Summit EMEA: focus op innovaties en klantenmomentum

Londen/Amsterdam, 8 juni 2023 – Vandaag trapt Adobe (Nasdaq:ADBE) de Adobe Summit EMEA 2023 af met de onthulling van een breed scala aan productinnovaties in Adobe Experience Cloud, Adobe Express en Adobe Firefly.

De veilige creatieve generatieve AI-oplossing
Uit recent onderzoek van Adobe blijkt dat 88 procent van de marketing- en CX-leiders zegt dat de vraag naar content de afgelopen twee jaar ten minste is verdubbeld en bijna twee derde verwacht dat deze vraag de komende twee jaar zelfs vijf keer zo groot zal worden. Om Europese bedrijven te helpen aan de stijgende vraag naar content te voldoen en effectieve klantervaringen te leveren, brengt Adobe zijn Content Supply Chain-oplossing naar Europa. De nieuwe oplossing helpt merken de snelheid van contentontwikkeling te verhogen en biedt leiders op het gebied van customer experience (CX) overzicht en controle over activiteiten en kosten.

Firefly en Express voor het bedrijfsleven
Adobe maakt ook bekend dat Adobe Firefly uitbreidt met nieuwe bedrijfsoplossingen die inspelen op de stijgende vraag naar digitale content. Firefly en Adobe Express for Enterprise maken Firefly beschikbaar voor alle werknemers in een organisatie, zodat iedereen snel en eenvoudig content kan genereren, bewerken en delen. Als onderdeel van dit nieuwe aanbod krijgen bedrijven de mogelijkheid om Firefly te trainen met hun eigen branded assets en zo content te genereren in de unieke stijl en merktaal van het merk. Daarnaast zijn er krachtige nieuwe Adobe Sensei GenAI-services voor bedrijven geïntroduceerd in Customer Journey Analytics, Adobe Experience Manager en Marketo Engage, waarmee bedrijven hun productiviteit sterk verhogen en gepersonaliseerde klantervaringen op schaal leveren.

Aanvullende productinnovaties aangekondigd tijdens Adobe Summit EMEA:

“De huidige digitale economie, in combinatie met de hogere verwachtingen van consumenten, betekent dat organisaties een lasergerichte focus moeten hebben op klantervaring als de grote onderscheidende factor”, zegt Anil Chakravarthy, president, Digital Experience Business bij Adobe. “Door de combinatie met Adobe’s bedrijfsapplicaties en sterke innovatieve technologie bevinden we ons in de perfecte positie om merken te helpen deze uitdaging aan te gaan en duurzame, experience-gerichte groei te stimuleren.”

Adobe en duurzaamheid
Als onderdeel van Adobe’s langdurige inzet voor duurzaamheid en klimaatactie, maakt het bedrijf tijdens Summit EMEA bekend dat tegen 2025 – tien jaar eerder dan het oorspronkelijke doel – aan 100 procent van de operationele vraag naar elektriciteit zal worden voldaan met hernieuwbare energie door middel van een mix van lokale en regionale zonne- en windenergie en groene tarieven. Het bedrijf deelde zijn belofte om zijn netto nul doelstelling uiterlijk in 2050 te halen en maakt nu al vorderingen om dat doel te bereiken.

Ben erbij: Adobe Summit EMEA
Ga naar de website van Adobe Summit EMEA om de keynotes van Adobe Summit EMEA online te bekijken, de sessies van het evenement te verkennen, te netwerken met collega’s of live te spreken met een Adobe-expert.

Over Adobe
Adobe verandert de wereld door digitale ervaringen. Voor meer informatie bezoek: http://www.adobe.nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht