AEGON Nederland kiest CRMWaypoint als implementatiepartner voor cloud CRM-project

CRMWaypoint, cloud computing CRM-dienstverlener, is door AEGON Nederland aangesteld als implementatiepartner binnen haar strategisch transformatieprogramma naar een klantgerichtere organisatie. Het omvangrijke transformatieprogramma wordt naar verwachting in 2,5 jaar tijd voltooid.
CRMWaypoint implementeert bij AEGON de cloud CRM-oplossing van salesforce.com. AEGON zocht specifiek naar een cloud-gebaseerde oplossing en koos daarbij voor salesforce.com, marktleider in cloud CRM. De inzet van het cloud-platform van salesforce.com verzekert ondernemingen van een grote mate van flexibiliteit. De oplossing is niet IT-gedreven en kan daardoor eenvoudig worden aangepast aan de wensen van de business.
Peter van Wijk, programmamanager AEGON Nederland: “De klant zoekt voor servicevragen steeds vaker direct contact met AEGON. Ons transitieprogramma zorgt voor een betere integratie van onze diverse communicatiekanalen, waardoor wij klanten optimaal van goede informatie kunnen voorzien, ook via de diverse sociale media. Wij zijn blij dat CRMWaypoint ons gaat helpen bij de implementatie van dit omvangrijke project.”
In 2012 heeft CRMWaypoint-klant PostNL de IT Project of the Year Award in ontvangst mogen nemen voor de meest innovatieve cloud CRM-oplossing. De prestigieuze award is een erkenning voor de rol die de IT-organisatie van PostNL heeft gespeeld bij het ondersteunen van een vernieuwende samenwerkingsvorm voor postbezorgers door Nederland. Dit gebeurde onder andere op basis van een CRM-cloud-dienst van salesforce.com, geïmplementeerd door de specialisten van CRMWaypoint.
Bart Greve, CCO CRMWaypoint: “AEGON is een van de eerste partijen in de financiële sector die zich in de cloud begeeft. Wij zijn er enorm trots op dat we dit omvangrijke programma gaan begeleiden. Al jarenlang zijn wij strategisch implementatiepartner van salesforce.com en het is bijzonder om te zien dat steeds meer bedrijven echt kiezen voor hooggespecialiseerde partijen die zich volledig richten op het succesvol implementeren van cloud CRM-oplossingen.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.